031-36639996

031-36639920

تبلیغات اینترنتی در اصفهان

تبلیغات اینترنتی

اگر مایلید مفهوم تبلیغات اینترنتی را در یابید این سوالات را پاسخ دهید
شما در هر حرفه و خدمتی که هستید چطور میخواهید در سراسر ایران تبلیغاتی انجام دهید که همه شما را ببینند ؟
آیا تا کنون تبلیغات محیطی مثل بنر ها و غیره انجام داده اید و از هزینه های آن آگاهید ؟
آیا تبلیغات ایستا مثل کاتالوگ و بروشور انجام داده اید و از هزینه های آن آگاهید ؟
آیا میدانید چند درصد مردم از اینترنت استفاده میکنند ؟

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات اینترنتی با کارشناسان ما در تماس باشید

36639920 – 031

36639996 – 031

09135300031

 

سئولاتی درباره تبلیغات اینترنتی

چند نفر از سایت من بازدید کرده اند؟

ارائه آمار جزئی از تعداد بازدیدکنندگان سایت را ،میزبان سایت در پنل مدیریتی برای شما فراهم می کند. که شامل جزئیاتی درباره تعداد بازدید ها در روز، در ساعت در هفته و ماه، کشورهای بازدید کننده، بیشترین صفحات بازدید شده، طریقه ورود بازدیدکنندگان به سایت، و اطلاعات فنی از سیستم های کامپیوتری بازدیدکنندگان و…میباشد

چگونه یک شمارنده به سایتمان اضافه کنیم؟

اگر میزبان سایت شما، خدمات ترافیکی را ارائه نمی کند سایت هایی وجود دارند که با ثبت نام در آنها کدی را در یافت میکنید که به قراردادن آن کد در سایت خود، میتوانید آمار ترافیکی کاربران خود را به صورت کامل ببینید.

آمار ترافیکی چیست؟

آمار ترافیک نشان دهنده تعداد بازدیدکنندگان سایت شماست.

چگونه بازدیدکنندگان سایت ما را پیدا کرده اند؟
چند روش میتواند وجود داشته باشد. یک: مستقیماً ادرس سایت را داشته و بازدید کرده اند

دو: آدرس سایت شما در در سایت های دیگر دیده اند

سه: با جستجوی کلمه ای در موتورهای جستجو و در لیست نتایج با سایت شما رسیده اند

چهار: از طریق کلیک بر روی تبلیغات شما در سایر سایت ها وارد سایت شده اند

همه روش های بالا را در آمار ترافیکی میتوانید ببینید و بصورت جزئی بررسی کنید.

بازدیدکنندگان سایت چه مدت و از کدام صفحات بازدید کرده اند؟
این سئوال نیز جوابی مشابه جواب بالا دارد. مدت زمان بازدید و صفحات سایت در آمار ترافیکی قابل مطالعه است.

تبلیغات الکترونیک چیست؟

تبلیغات الکترونیک به تبلیغاتی گفته می شود که شما به روش های الکترونیکی آن ها را ترویج می دهید. مانند تبلیغات پست الکترونیکی – تبلیغات در سایر سایت ها – تبلیغات رسانه ای – تبلیغات در دنیای واقعی برای بازدید از سایت و ….

آیا هزینه زیادی برای این تبلیغات باید پرداخت کرد؟

چنانچه هدف گذاری های مشخصی را برای وب سایت خود دارید، و به دنبال رشد بازار اینترنتی خود هستید و اطمینان دارید که این راه کارها و با سیاست های راهبردی تبلیغاتی میتواند راه حل شما باشد، باید گفت که بله. هزینه تبلیغات در اینترنت یا به اصطلاح هزینه سئو سایت هم بالاست اما کمتر از دنیای فیزیکی. ما یک عدد خاص را نمی توانیم به شما ارائه کنیم ولی حدود را از 100 هزار تومان تا چند میلیون تومان برای حد متوسط تبلیغاتی در نظر داشته باشید. اگر هر چقدر هم کم ولی فراموش نکنید که تبلیغات شرط است.

امکانات رایگان اینترنت برای تبلیغات چیست؟

اینترنت هم ابزار رایگانی برای تبلیغ در اختیار می گذارد. چند نمونه را نام میبریم: تبلیغات اشتراکی با سایر سایت ها به این شکل که تبلیغات یکدیگر را نمایش دهید. دوم ارسال نامه الکترونیک تبلیغاتی برای کاربران اینترنتی که همه هم دارای صندوق پستی هستند. معرفی خوب خود به موتور های جستجوی اینترنتی تا شما را نتایج خود بهتر و زودتر نمایش دهند تا جستجوگران بیشتری وارد سایت شما شوند.

چرا شمار بازدیدکنندگان سایت من رشد زیادی نداشته است؟

سایت های اینترنتی دو دسته اند. سایت هایی که می میرند و سایت هایی که زنده تر می شوند. اگر تنها سایت را نصب کرده اید و منتظر هجوم بازدیدکنندگان به سایت خود هستید!، بهتر است نباشید. زیرا نام سایت شما در هیج کجا شناخته نشده است. که حالا باز هم باید به راه کار تبلیغات الکترونیکی برگردید.

بزرگترین و سریع ترین راه ورود کاربران به سایت چیست؟

از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی و کلیک کردن بر روی نام سایت شما

موتور جستجو چیست؟

سایت هایی مانند گوگل و یاهو دارای موتور جستجو هستند که کاربران اینترنتی وقتی به دنبال اطلاعاتی هستند که هیچ آدرس سایتی را درباره اش نمیدانند سریعاً به این موتور ها مراجعه میکنند و عبارت خود را وارد کرده و موتور ها لیست بلند بالایی از سایت هایی که دارای اطلاعاتی مرتبط هستند را به ترتیب اولویت نمایش می دهند و کاربران با کلیک بر روی آن لیست ها وارد سایت ها می شوند. 85 درصد ورود کاربران به یک سایت از این راه صورت میپذیرد مگر سایت هایی که از قبل دارای ترافیک کاربری بالایی هستند و در اصطلاح شناخته شده اند.

چرا در نتایج جستجو نامی از سایت ما نیست؟
لازمه حضور موفق در نتایج جستجو، مقدماتی است که توسط متخصصین طراح سایت می بایست اعمال شود که به آن keyword نویسی سایت می گویند. این کار قوانین ویژه خود را دارد که بایستی حتماً قبل از نصب سایت و در هنگام طراحی سایت اعمال شوند تا بوسیله ربات های موتور جستجو شناخته شوند.

چگونه باید خود را در نتایج موتورهای جستجو قرار دهیم؟
با صرف هزینه شما می توانید در بهترین نتایج جستجو حضور داشته باشید. البته داشتن اطلاعات خوب را هم فاکتور دوم و اصلی بدانید. خود موتورهای جستجو نظیر یاهو با دریافت مبلغی در حدود 300 دلار شما را در رده بندی های خود ارتقاء می دهند. برای اطلاعات بیشتر تبلیغات در اینترنت اینجا کلیک کنید .

آیا هزینه کردن برای موتورهای جستجو صحیح است؟

بله 100 درصد. زیرا بزرگترین راه برای جذب بازدیدکنندگان زیاد و شهرت در دنیای الکترونیکی است. میتوانید. مزیت این کار این است که این هزینه را برای همیشه نمیپردازید. کافیست سیاستهای تبلیغاتی خود را تا یک رشد منطقی ترافیکی ادامه دهید. از آن پس خود کاربران و بازدیدکنندگان ، موتورهای جستجو و سایز سایت ها برای شما تبلیغات می کنند. این از رمز های عجیب اینترنت است.

بنر چیست؟

بنر تصویر و یا متنی و یا انیمیشنی است که شما با موضوع سایت خود طراحی می کنید و سپس از سایر سایت ها میخواهید که با دریافت مبلغی از شما بنر شما را برای مدت زمان معینی نمایش دهند.

آیا امکان تبادل بنر ها با سایر سایت ها وجود دارد؟

بله. این یکی از راهکار هاست. در سایتی که می خواهید بنر خود را قرار دهید، وارد شوید و با آن سایت مکاتبه الکترونیک کنید. پس از کسب توافقات میتوانید بنر خود را برایشان ارسال کنید.

چگونه از سایت یاهو برای تبلیغات کمک بگیریم؟
بخش خدمات ویژه تجارت های کوچک در سایت یاهو به خرید نام و میزبان سایت و تبلیغات اینترنتی بوسیله یاهو اختصاص دارد. این اولین راه است.
دومین راه این است که در این سایت عضویت شوید و بدنبال انجمن ها و گروه های ایرانی در این سایت بگردید و با آنها ارتباط دلخواه را برقرار کنید.

نمونه سایت های ما ،در صدر گوگل را ببینید

مزیت‌های کسب و کار تبلیغات اینترنتی

تبلیغ در اینترنت مزیتهای زیادی نسبت به تبلیغات سنتی دارد که از آن میان می‌توان موارد زیر را نام برد:

ایجاد ارتباط دوطرفه: تبلیغات اینترنتی یک ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب ایجاد می‌کند. مخاطبان نه تنها تبلیغات را دریافت می‌کنند بلکه قادرند بازخورد بدهند و سئوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ‌کنندگان مطرح کنند.

ایجاد یک پیوند مستقیم۲۴ ساعته به لیست محصولات: تبلیغات اینترنتی با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم می‌سازد. این قابلیت غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری می‌شود.

توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان: در تبلیغات اینترنتی از روشهای متنوعی برای هدفگیری مشتریان به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات بصورت ایستا یا پویا استفاده می‌شود. این روشها ممکن است بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات باشند.

دسترسی جهانی و شبانه‌روزی: تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس می‌باشد که این موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن می‌شود.

ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان: تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و بروز رسانی آسان است که این به دلیل ماهیت دیجیتالی آن می‌باشد. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات از جمله نتایج این ویژگی تلقی می‌شود.

قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا: تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری و اندازه‌گیری بالایی برخوردار است. از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی تبلیغات اینترنتی استفاده می‌شود.

طراحی پیام آگهی: به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، می‌توان پیامها را برای جذب نیازها و خواسته‌های معین مخاطبان، طراحی کرد. هنگامی که ما دقیقاً مخاطبان را شناسایی می‌کنیم اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته‌های آنها به دست می‌آید. از این رو پیام آگهی ما بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

قابلیت فروش: در این نوع از تبلیغات پس از نمایش آگهی می‌توان بلافاصله فروش را نیز انجام داد

در این نوع از تبلیغات پس از نمایش آگهی می‌توان بلافاصله فروش را نیز انجام داد