فروم

آموزش کار با فروم یا انجمن ها

انجمن های اینترنتی معمولا برپایه اسکریپت های آماده یا اسکریپت های اختصاصی طراحی می شوند. بیشتر انجمن های اینترنتی به علت وجود اسکریپت های آماده قوی و همچنین پشتیبانی قوی برپایه CMS های آماده طراحی می شوند. اگر قصد دارید برای وب سایت خود انجمن یا فروم تهیه کنید و خود شخصا مدیریت یک فروم را عهده دار شوید، می توانید یکی از انواع اسکریپت های انجمن ساز زیر را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان با شما همراه هستیم  تا نحوه کار با انجمن ها را آموزش دهیم .

ویبولتین  VBulletin: یکی از نرم‌افزارها و سیستم‌های مدیریت انجمن است. این برنامه جزو یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای ساخت انجمن‌های گفتگوست که رایگان نیست. این سیستم از برنامه نویسی پی اچ پی (PHP) نوشته شده و توسط شرکت Jelsoft Enterprises عرضه می‌شود.

زنفوروXenForo  :یک اسکریپت انجمن ساز Commercial هست ، پروژه XenForo برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ توسط دو تا از بهترین برنامه نویسان و توسعه دهنده های vBulletin به نام های Kier Darby و Mike Sullivan استارت خورد.

مای بی بی ( mybb ) MyBulletinBoard : سیستمی است که بر پایه زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL نوشته شده است. پلاگین (افزونه) ها و تم (پوسته) های طراحی شده برای این سیستم آن را بیش از پیش حرفه ای تر و کاربر پسندانه تر کرده است. این سیستم توسط Chris Boulton ساخته شده است .

پی اچ پی بی بی : phpBB یکی دیگر از انجمن ساز ها می باشد که با آن می توانید یک انجمن راه اندازی کنید.

ای پی بی : IPB یکی از محصولات شرکت IPS یا Invision Power service است که علاوه بر انجمن ساز IPB  دیگر محصولاتی از جمله IP. Blog ، IP. Download ، IP. Gallery ، IP. Content و … ارایه کرده است که تشکیل یک مجموعه نرم افزاری سراسر یکپارچه را می دهد.

انجمن پی سی دانلود یکی از انجمن های معروف و پر طرف دار ایران به حساب می آید. کار با سایر انجمن ها نیز مشابه با فروم پی سو دانلود است. اگر قصد فعالیت در انجمن یا فروم های ایرانی را دارید با ادامه مقاله زیر با ما همراه باشید.
پی سی فروم

در ابتدای کار با انجمنها اگر به جز خواندن مطالب انجمن ها، قصد فعالیت در انجمن را دارید در ابتدا بایستی عضو انجمن شوید. با پر کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری، رمز عبور و ایمیل و.. مطابق عکس زیر در انجمن عضو شوید. پذیرفتن قوانین هر انجمن یکی از واجبات این کار بوده و بایتس توسط کاربر انجمن رعایت گردد. پس از عضویت در فروم یک ایمیل به ایمیل شما ارسال می شود تا ضمن تایید ایمیل شما، عضویت شما در انجمن نیز تایید شود.

 آموزش فروم

پس از عضویت در سایت کافی است وارد انجمن مورد نظر شده و موضوع یا تاپیک جدید را در انجمن مطرح کرد و یا در یکی از موضاعات مطرح شده قبلی اقدام به انتشار پست نمایید. هر پست می تواند شامل متن، تصویر و لینک باشد.

فروم ها

بر روی ارسال موضوع جدید کلیک کرده تا صفحه ارسال پست نمایش داده شود.

انجمن های فروم

در این بین می توانید پست های دیگر کاربران را خوانده و در صورت تمایل به آنها پاسخ دهید. همچنین با دیگر کاربران به صورت خصوصی گفتگو کرده و پیام ارسال کنید، همچنین کاربران مورد علاقه خود را به لیست دوستانتان اضافه کنید.

4 پاسخ
  1. شبنم
    شبنم گفته:

    به نظرم کار با فروم ها یکم خسته کننده و وقت گیر است. چون اکثرا ایمیل فعال سازی را دیر می فرستند یا فرستاده نمیشه و کلا ادم یا یادش میره یا منصرف میشه
    ممنون

    پاسخ
  2. ضهریار
    ضهریار گفته:

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شکرستان» پویانمایی موفقی است که در سال‌های اخیر تولید شده. روزهای باشکوهش را با مرتضی احمدی فقید سپری کرده و وقتی برای عید ۹۸ اعلام شد با صدای شهاب حسینی پخش می شود، در راس اخبار قرار گرفت.تنها بازیگر مرد ایرانی که جایزه مهم بهترین هنرپیشه مرد جشنواره کن را برده، پس از سال‌ها با صداپیشگی به تلویزیون برگشت.
    او که چند سالی است کم کار شده و در آمریکا زندگی می‌کند و شرکت فیلمسازی خودش را برای حمایت از فیلمسازان جوان و بااستعداد تاسیس کرده است، در برگشت به تلویزیون ۱۳ قسمت برای «شکرستان» صداپیشگی کرد و همان زمان اعلام شد قرارداد آنها ۱۰۴ قسمتی است.
    این خبری بود که محمدرحیم لیوانی تهیه‌کننده «شکرستان» گفته بود اما روز گذشته اعلام شد سری جدید این انیمیشن با صدای اصغر همت روی آنتن رفته و شهاب حسینی به دلیل فعالیت‌هایش در آمریکا از این مجموعه جدا شده است.مهمترین خبری که درباره فعالیت‌های سینمایی شهاب حسینی در آمریکا منتشر شده بود، همکاری مشترک او با بهروز وثوقی ستاره فیلم‌فارسی ایران بود که سال‌هاست در آمریکا دنبال مجالی می‌گردد تا مجوزهای لازم برای بازگشتش به کشور صادر شود.این دو در کارگاه نقد فیلمی مشترک حاضر شده و در جلسه پرسش و پاسخ به سئوالات حضار پاسخ دادند. در این کارگاه سه روزه هم هر روز یک فیلم از بازی های‌شان در اورنج کانتی آمریکا به نمایش درآمد.به نظر می‌رسد این مشغولیت هنری مانع از ادامه همکاری شهاب و «شکرستان» شده است.
    حسینی در روزهای سفرش به تهران که همزمان با اکران فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیر یوسفی پس از سال‌هایی طولانی بود، قراردادی هم برای تولید کاری مشارکتی به نام آکادمی «شگفت‌انگیزان» بست که قرار بود با رامبد جوان و گروهی دیگر از سلبریتی‌ها دنبال کشف استعداد باشند اما این پروژه هم بعد از ممنوعیت درآمدسازی شرکت‌های اپراتور همراه از شیوه‌های ارزش افزوده و کاهش شدید درآمدهای شرکت توسکا و تلویزیون، به یکباره نیمه‌کاره ماند و خبر خیلی جدیدی از پروسه تولیدش اعلام نشده است.
    سری تابستانی «شکرستان» با صدای اصغر همت پخش شد و بعد از صدای جاودانه استاد مرتضی احمدی و سیزده قسمتی که شهاب حسینی روایتش کرد، حالا اصغر همت سومین راوی «شکرستان» است.
    منبع این خبر : سایت ایران

    پاسخ
  3. کلاس یوس
    کلاس یوس گفته:

    تکرار رمز عبور تایید لطفا جهت دریافت کد تایید،
    شماره موبایل خود را وارد نمایید.

    بنابراین افرادی که جزء خریداران و متقاضیان اصلی این البسه هستند می توانند در تمامی فصول سال
    مدل های موردپسند خود را مطابق با شرایط آب و هوایی تهیه کنند و این خود یک نوع مزیت به شمار می رود.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *