امکانات طراحی سایت پیشرفته

دیگر دوران سایت های همه کاره به پایان رسیده و امروزه دوران اوج سایت های تخصصی است . در سطح جهانی و حتی در کشورم خودمان نیز شاهد این موضوع هستیم که سایتهایی که بصورت تخصصی در زمینه ای کار میکنند بسیار موفق تر از سایت های عمومی هستند. اما سایت های تخصصی نیازمند یک طراحی سایت پیشرفته است . شرکت طراحی سایت عصرآسیا در این مقاله سعی داریم تا امکانات طراحی سایت پیشرفته را بررسی کنیم . قبل از شروع این مطلب خوب است یادآوری کنیم زیمنه کاری ما بصورت تخصصی در زمینه طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان میباشد .

بررسی بخش های یک سایت پیشرفته

یک سایت حرفه ای باید در تمامی ابعاد حرفه ای باشد از طراحی تا تبلیغات و دیده شدن در گوگل . بصورت کلی میتوان پیاده سازی یک سایت پیشرفه را به سه بخش تقسیم کرد :

  1. طراحی ظاهر خوب وبسایت
  2. تولید محتوای با ارزش
  3. بهینه سازی و سئو سایت

المان ها در طراحی ظاهری حرفه ای سایت

در طراحی سایت های پیشرفته چون بصورت اختصاصی برای آن زمینه کاری طراحی میشود . نمیتوان نسخه ی یکسانی برای همه ی سایت های حرفه ای نوشت اما یکسری موارد بصورت پایه ای هستند و باید در زیر ساخت انواع سایت های پیشرفته با هر زمینه کاری استفاده شود . تعدادی از این موارد در زیر یادآوری میشود اما برخی المان ها بصورت تخصصی تر در هر سایت پیاده سازی میشود مثل سیستم تبدیل ارزهای مختلف . بصورت اختصاصی در سایت های مرتبط با ارز پیاده سازی و اجرا میشود .

  • طراحی گرافیکی چشم نواز و کاربر پسند
  • استفاده از المان ها و رنگ های سازمانی و متناسب با زمینه کاری سایت
  • امکان بارگذاری و پخش ویدئو و فایل صوتی در سایت
  •  مدیرت آسان وبسایت از جمله درج و ادیت و حذف مطالب و محصولات بدون نیاز به دانش کدنویسی
  • طراحی ریسپانسیو و نمایش صحیح در تمامی ابعاد استاندارد نمایشگرها
  • امکان اضافه و یا تغییر در تصاویر اسلایدشوها و بنرهای سایت
  • دارای گالری تصاویر جهت نمایش نمونه کارها
  • سیستم ارتباطی با کاربران از طریق چت
  • سیستم وبلاگ و در ج مقالات سایت
  • دارای سیستم جستجوی پیشرفته جهت فیلتر مطالب سایت
  • درج بروشور و کاتالوگ در سایت و مدیریت دانلودها

المان های طراحی سایت پیشرفته

تولید محتوای حرفه ای و با ارزش در سایت های پیشرفته

اگر همچنان مقاله امکانات طراحی سایت پیشرفته را دنبال میکنید پس قطعا جمله معروف محتوا پادشاه است را شنیده اید . یک وبسایت حرفه ای به تولید محتوای حرفه ای نیاز دارد . امروزه نام بازاریابی محتوارا زیاد میشنوید اما اگر شما هم جزء کسانی هستید که محتوا را فقط مقاله میدانید سخت در اشتباهید . در واقع محتوای وبسایت ها در چهار گروه متنی صوتی ف تصویری و گرافیکی توللید و نمایش داده میشود و یک وبسایت حرفه ای باید در تولید تمامی این مدل محتوا ها موفق باشد و محتوای باارزشی و یونیک تولید نماید.در حال حاضر محتوایی که باعث تغییرات شگفت انگیز در رتبه و ارزش سایت میشوند تولید محتوای ویدئویی میباشد.

اصول بهینه سازی در سایت های پیشرفته

سئو وبسایت یعنی بهینه کردن وبسایت برای موتور جستجوی گوگل . حالا برای اینکه وبسایت از نظر گوگل خوب و استاندارد باشد باید یکسری موراد رد سایت اجرا شود از جمله :

  • طراحی سایت مطابق با استاندارها و سرعت بالای سایت
  • به روز رسانی های منظم سایت
  • تولید محتوای باارزش و یونیک
  • معرفی توسط سایت های دیگر (بک لینک و رپورتاژ)
  • سیگنال از طرف شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک ، اینستاگرام ،و…

پس به نوعی وقتی دو گام اول در طراحی سایت پیشرفته را درست برداشته شود ، بخش مهمی از گام سوم یعنی بهینه سازی و سئو سایت انجام شده است . و باید سئوی خارجی سایت و بک لینک  و رپورتاژ و تبلیغات دیگری نیز انجام شود تا سایت  حرفه ای در رتبه های بالای سرچ گوگل قرار گیرد.

امکانات طراحی سایت پیشرفته

اما یک تعریف عامیانه از طراحی سایت حرفه ای

سایت های حرفه ای چه سایت هایی هستند؟؟ طراحی سایت حرفه ای علاوه بر دیدگاه یک شرکت طراحی سایت حرفه ای ، از دیدگاه عامیانه نیز تعریفی دارد:

  • سایت هایی که محصولات زیادی برای فروش و یا معرفی داشته باشند.
  • سایت هایی که نیازمند درگاه های پرداخت اینترنتی باشند.
  • سایت هایی که نیاز به تعامل زیاد با کاربران خود هستند به طور مثال کاربران در این نوع از وب سایت ها میتوانند ثبت نام کنند ، ثبت سفارش انجام دهند ، با کاربران دیگر گفتگو کنند و نظرات خود را در مورد محصولات متعدد ارائه دهند.

این نوع از وبسایت ها را میتوان به دو دسته کلی زیر تقسیم بندی کرد:

1-  سایت های فروشگاهی اصفهان که جهت فروش محصولات استفاده میشود.این نوع از سایت ها برای مشاغلی مناسب میباشد که از تعدد محولات و خدمات برخوردار هستند و بخواهند سیستم فروش اینترنتی محصولاتشان را در اینترنت راه اندازی کنند.

2-   سایت هایی که در آنها یک سری تعاملات و ارتباطات خاص با کاربران برقرار میگردد و سایت به عنوان یک نیروی انسانی برای آن شرکت یا سازمان عمل کرده و بار نیروی انسانی آن سازمان را کاهش میدهد.برای روشن تر شدن موضوع نظر شما را به یک مثال در این رابطه جلب میکنیم.

طراحی سایت آموزشی اصفهان را در نظر بگیرید که در آن کلیه دوره های آموزشی معرفی شده است و مراجعان میتوانند سرفصل کلیه دروس را از طریق سایت مطالعه کرده و همانجا دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام کنند. همچنین پرداخت هزینه ها نیز در وبسایت انجام میگیرد. پس از ثبت نام افراد میتوانند جزوات آموزشی مربوط به رشته ای که در آن ثبت نام کرده اند را نیز از طریق رمز و پسور مخصوص به خودشان دریافت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *