طراحی سایت در قم

معرفی 5 شرکت برتر طراحی سایت در قم

لزوم طراحی سایت در شهر قم

پیش از شروع معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در قم خوب است بدانید آیا طراحی سایت در قم رونق دارد یا خیر؟استان قم در مرکز کشور قرار دارد و در جنوب استان تهران واقع شده است. محدوده وسیعی از قم دارای آثار تمدن قدیمی است قدمت قم بیش از7000سال می باشد. مهم ترین عامل موثر بر وضع اقتصادی استان ، صنعت گردشگری به ویژه توریسم مذهبی است که در تمام فصول سال پذیرای زائران بسیاری از نقاط مختلف ایران و سایر کشورها است و حتی در قطب درمان از جمله چشم پزشکی و ناباروری در سطح کشور مرتبه بالایی برخوردار است که این امر موجب رونق بازارکار و خدمات در این شهر شده است. لذا کسب و کار ها در این شهر صنعتی بدنبال ارتقا خودشان در در دنیای دیجیتال هستند که برای اینکار طراحی سایت در قم و سئو سایت اولین قدم است.

از سویی استان قم تنوع معدنی زیادی دارد که قابل استخراج هستند. ازجمله سنگ های ساختمانی ، نمک ، گچ ،گازطبیعی و نفت که مهمترین آنهاست. قدمت صنعت در استان قم به سالهای دور برمی گردد. کلان شهر قم دربازرگانی و تجارت و کشاورزی هم فعالیت بسزایی دارد. امامتاسفانه افراد و سازمان ها درحیطه تجارت الکترونیک و پیشرفت و بازار در دنیای مجازی پیشبردی نداشته اند.شرکت عصر آسیا ادعا دارد دراین استان با طراحی سایت در قم و شناساندن حوزه فعالیت در دنیای مجازی و کسب و کار اینترنتی و فروش محصولات و خدمات سهل تر به اقشار مختلف از جمله تولید کنندگان در هرحیطه و در هر مقیاس کسب و کاری می تواند بر رونق تجارت و افزودن مشتریان بر فروش بیشتر و حتی صرفه جویی در اتلاف انرژی هایی چون هزینه زمانی در تردد برای انجام کار می باشد.

شرکت های طراحی سایت در قم

آشنایی با برترین شرکت های طراحی سایت قم

 

در شهر قم تعدادی زیادی شرکت طراحی سایت وجود دارد و تعدادی نمایندگی طراحی سایت از شهرهای دیگر از جمله تهرات و اصفهان در قم فعال هستند در معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در قم ما تمامی شرکت های طراحی سایت در قم را بررسی کرده ایم.

1- شرکت طراحی سایت عصرآسیا

شرکت عصر آسیا که در حوزه طراحی و تولید وب سایت های اینترنتی از سال 86  فعالیت خود را آغاز کرده است برآن است برای رونق بخشیدن در فعالیت و کسب و کار دنیای مجازی و پیشرفت روز افزون تجارت در این کلان شهر خدماتی را دراین حوزه ارائه دهد .

از جمله خدماتی که شرکت عصرآسیا در شهر قم ارائه میدهد:

  • مشاوره اینترنتی جهت رونق کسب و کار به عنوان یکی از فیلدهای اصلی شرکت می باشد.
  • طراحی سایت در اصفهان که یک تجارت کوچک را بزرگ جلوه داده و اعتماد مشتری را جلب می کند.
  • شناساندن نام تجاری و برند هرکسب و کار به بازار و مشتریان نیازمند به خدمات و محصول که از طریق وب سایت،مشتریان از هرقشر و در هر موقعیت جغرافیایی به سمت کسب شما بکشاند.
  • مجموعه خدماتی جهت نشان دادن برند و کسب وکار خود در فضای مجازی که به آن دیجیتال مارکتینگ میگویند .

اطلاعات تماس شرکت عصرآسیا قم : 

  آدرس:قم – بنیاد – بلوار شهید کریمی – خیابان حقانی نبش کوچه 11- پلاک1

شماره تماس : 09190745900

2- شرکت طراحی سایت روند سافت

شرکت روند راه ابریشم با نام تجاری روندسافت که فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده است . در طی این چند سال سابقه خوبی در طراحی سایت در شهر قم داشته است و جزو شرکت های برتر طراحی سایت در قم میباشد.

اطلاعات تماس شرکت روند سافت  :

نشانی: قم، 45متری صدوق، نبش کوچه 35، پلاک 4

تماس: 32920169-025

3-شرکت طراحی سایت قم سایت

شرکت قم سایت با سابقه 8 سال کار طراحی سایت خدماتی همچون :طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، سئو سایت ، خدمات اینستاگرامی و تولید محتوا ارائه میدهد . قیمت نسبتا مناسب و با تیم حرفه ای از مزایای رقابتی این شرکت میباشد.

اطلاعات تماس شرکت قم سایت :

آدرس: قم – خیابان ۳۰متری کیوانفر- ابتدای ۲۴متری مطهری – مجتمع تجاری تندیس – طبقه دوم – پلاک 4107

شماره تماس :02536636343

4- شرکت طراحی سایت وبینو

شرکت طراحی سایت وبینو با بیش از یک ده تجربه در این صنعت در شهر قم فعالیت میکند. خدمات شرکت وبینو در زمینه طراحی انواع سایت ، طراحی اپلیکیشن ،کارهای گرافیکی از جمله طراحی لوگو و تیزر تبلیغاتی میباشد . این شرکت در زمینه سئو سایت و شبکه های اجتماعی در قم نیز فعالیت مینماید.

اطلاعات تماس شرکت وبینو:

آدرس : قم، پردیسان، دانشگاه شهاب دانش

شماره تماس : 09191592611

 

5-شرکت طراحی سایت دموتیک:

این شرکت طراحی سایت در قم با سابقه کم توانسته کارهای خوب با قیمت مناسب ارائه دهد . خدمات سئو ، طراحی سایت و کارهای گرافیکی در تخصص این شرکت است .

اطلاعات تماس شرکت دموتیک :

آدرس: قم  میدان سعیدی مجتمع سیرنگ واحد 229

شماره تماس:02536505084

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *