نحوه عوض کردن نیم سرورها

در این مطلب قصد داریم نحوه عوض کردن نیم سرورها را به شما آموزش دهیم ولی قبل از آن باید به این سوال پاسخ دهیم که اصلا نیم سرور چیست ؟

دامین نیم سرور یا همان DNS  مخفف Domain Name Server  بوده که در معنای عام ، اشاره گرهای  دامنه  به سرور مورد نظر می باشد . هر کدام از شرکت ها ارائه دهنده خدمات هاستینگ نیم سرورهای منحصر به خود را داشته و لازم است جهت راه اندازی سایت نسبت به تغییر dns ها ی دامنه به dns های هاست مورد نظر خود اقدام کنید تا سایت شما در دسترس قرار بگیرد . این عمل در پنل های مدیریت دامنه شرکت های مختلف ظاهر متفاوتی دارد اما در واقع این تغییر، مسیر مشابه خواهد داشت . در ادامه تغییر در پنل دامنه های دات آی آر و دات کام را جداگانه به تصویر می کشیم .

در صورتی که دامنه شما دات آی آر بوده وارد پنل ایرنیک شده در سربرگ دامنه ها ، گزینه دامنه های من را انتخاب می کنید سپس در قسمت دامنه ها روی اسم دامنه مورد نظر کلیک کنید تا وارد تنظیمات دامنه خود شوید . در قسمت تنظیمات دامنه روی ویرایش ردیف های کارگزای و میزبانی کلیک کرده و در قسمت کارگزار دامنه نیم سرورهای مورد نظر را وارد می کنید لازم به ذکراست در دامنه های دات آی آر قبل از تغییر نیم سرورها باید به سوال امنیتی که در زمان عضویت در سایت ایرنیک مشخص کردید پاسخ دهید و سپس گزینه اعمال را انتخاب کنید . اعمال نیم سرورهای جدید بروی دامنه های دات آی آر بین یک تا شش ساعت زمان بر خواهد بود .

1.

نحوه ی تعویض نیم سرور

2.

نحوه ی تعویض نیم سرور

3.

نحوه ی تعویض نیم سرور

4.

نحوه ی تعویض نیم سرور

در اینجا به معرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش دامنه میپردازیم . با طراحی سایت اصفهان همراه شوید.

شرکت های زیادی خدمات فروش دامنه دات کام را ارائه میدهند یکی از این شرکت پارس سرور می باشد در ادامه تغییر نیم سرور در پارس سرور را به شما آموزش خواهم داد ابتدا وارد پنل کاربری شده در سربرگ دامنه ها روی دامین های من کلیک کنید در این قسمت دامنه مورد نظر خود را انتخاب کرده در قسمت چپ روی عکس آچار کلیک کرده مدیریت name server ها را انتخاب کنید در پنجره nameservers  تیک وارد کردن نیم سرورها انتخابی را زده و نیم سرورهای جدید را وارد کرده  و روی گزینه سبزرنگ تغییر نیم سرورها کلیک کنید . تغییر نیم سرورها در دامنه ای دات کام ممکن است تا 24 ساعت زمان بر شود .

1.

نحوه ی تعویض نیم سرور

2.

نحوه ی تعویض نیم سرور

3.

نحوه ی تعویض نیم سرور

4.

نحوه ی تعویض نیم سرور

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *