کیوکیو بزرگترین پورتال سرویس های اینترنتی چینی

کیو کیو بزرگترین و محبوب ترین پورتال سرویس های اینترنتی چینی

در ادامه مقالات معرفی بیست سایت برتر جهان، این بار نوبت به وب سایت کیوکیو می رسد. کیوکیو بزرگترین و محبوب ترین پورتال سرویس های اینترنتی چینی است که احتمالا نام آنرا شنیده اید. پس با طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان همراه باشید.

نهمین وب سایت برتر جهان : کیوکیو بزرگترین و محبوب ترین پورتال سرویس های اینترنتی چینی

آدرس وب سایت :www.qq.com

کشور چین به عنوان یکی از مدعیان دنیای اینترنت همیشه در این عرصه حضور پر رنگ و چشمگیری داشته است. گوگل چینی با رتبه 4 الکسا در دنیا بارزترین نمونه این امر است. اما این پیشتازی چینی ها به اینجا ختم نمی شود. در سال 1998 یک کارآفرین 27 ساله چینی به نام ما هواتنگ، یک شرکت هلدینگ اینترنتی چینی به نام تنسنت را در شهر شنژن کوانگ دونگ چین تاسیس نمود. این شرکت بزرگ اینترنتی در زمینه های شبکه های اجتماعی، پورتال های وب ، تجارت الکترونیک ، رسانه های گروهی ، آنتی ویروس ها، مرورگرها، خدمات بی سیم با ارزش افزوده مخابرات و بازیهای آنلاین ارائه خدمات می کند. این شرکت به سرعت رشد کرد به طوری که در سال 2014 چهارمین شرکت بزرگ اینترنتی جهان پس از ebay , amazon , google  شناخته شد.

ما هواتنگ

ما هواتنگ مدیرعامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره تنسنت با راه اندازی سایت qq.com بزرگترین و محبوب ترین پورتال سرویس های اینترنتی از طرف مجله فوربز به عنوان دومین فرد ثروتنمد چین شناحته شد. او با خالص دارایی 14/4 میلیاردی برآورده شده در سال 2014 در رتبه 77 فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفت . شرکت تنسنت در حال تلاش برای دستیابی به اهداف استرتژیک خود برای ارئه خدمات به مشتریان خود می باشد. qq.com  به همراه سیستم های آنلاین qq games , tencent qq  وpiapai.com  بزرگترین جامعه اینترنت چین را گرد هم اورده است. تنسنت qq  که با نام qq  هم شناخته می شود یک سرویس نرم افزاری پیام رسانی فوری است . خدمات ارئه شده توسط qq عبارتند از: بازیهای آنلاین اجتماعی، موسیقی، خرید، میکروبلاکینگ، فیلم و نرم افزار چت گروهی و صوتی می باشد.لوگو نرم افزاری  تنسنت یک پنگوئن با شال قرمز است.

www.qq.com

در آوریل 2014 بیش از 200 میلیون کاربر همزمان آنلاین qq ثبت شد و در پایان ژوئن 2016 ، 899 میلیون حساب کاربری qq  فعال وجود داشت. از این رو در سال 2016 وب سایت qq.com شرکت تنسنت توانست رتبه 9 الکسا در دنیا و رتبه ی 2 الکسا در چین را کسب کند. در 3 جولای 2014 تعداد کاربران آنلاین همزمان برنامه پیام رسان qq که با نام wechat نیز شناخته می شود 210،212،085 کاربر آنلاین بود که این رکورد باعث شد در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *