تیزر تبلیغاتی در واقع کلیپی کوتاه است که در آن محیط کار ،عوامل کار و تمام دستگاه ها و نحوه تولید محصول نمایش داده می شود.

که این کلیپ به صورت کاملا حرفه ای از جزئیات کار و تصاویر هوایی گرفته می شود که برای تشریع کار به مشتری می باشد

این کلیپ قابل استفاده در نمایشگاهی ،وب سایت ،کانال های تلگرام و غیره می باشد که مشتری با دیدن این کلیپ بیشتر مجذوب محصولات شما شده ومشتری راغب به خرید محصول می شود

شامل عکاسی با لنزهای فیش آی و پاناروما و عکاسی هوایی می باشد.که این عکس ها باعث نشان دادن عظمت کار شما می باشد که برای ارائه به صفحه اول وب سایت می باشد

   ساخت تیزرشامل 2 مرحله می با شد.

1-مرحله تصویربرداری از محیط کار وتصویربرداری هوایی ازکل محیط کارخانه می باشد

2-مرحله دوم شامل ادبت و صداگذاری تیزر می باشد.که ساخت یک تیزر بسته به کیفیت کاراز 5 روز تا 15 روز زمان  می باشد

تیزر در حجم های مختلف و کیفیت اصلی تحویل مشتری می شود.برای ارائه به جاهای مختلف

جهت سفارش تیزر تبلیغاتی در اصفهان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا فرم سفارش را ارسال نمایید.

09135300031 

03136639920

تیزر چیست؟

تیزرهای تبلیغاتی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می آید و تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطببن می گذارد ، مهم ترین کاربردی که تیزرهای تبلیغاتی دارند آگاه کردن مشتریان نسبت به خدمات و محصولات و برند های شرکت ها می باشد . تیزر های تبلیغاتی به گونه ایی طراحی می شوند که در کوتاه ترین تایم زمانی  گویای عملکرد یک سازمان ، شرکت و … است و ببینده می تواند با فعالیت های شرکت و سازمان آشنا شود  .تیزر تبلیغاتی عامل بسیار مهمی در جذب مشتری محسوب می شود و بسیار تاثیر گذار است . در شهر اصفهان شما می توانید بهترین تیزرهای تبلیغاتی را پیدا کنید ، ما در ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان عملکرد خوبی داشته ایم .

تیزرها صرفا برای دادن آگاهی به مشتریان ساخته می شوند و به صورت های مختلف قابل نمایش  هستند مانند تلویزیون به صورت چاپی و یا به شکل رسانه های محیطی و هم چنین از طریق رادیو .

تیزر تبلیغاتی باید به صورتی ساخته شود که حس کنجکاوی را در ببینده به وجود آورد برای این منظور می بایست از نشان دادن موضوع به صورت کامل  در ساخت تیزر تبلیغاتی خودداری کرد و به گونه ایی آن را ساخت که حس کنجکاوی را در مشتری به وجود آورد.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی باید به گونه ایی باشد که بیشترین اثر بخشی و بهره وری را برای شرکت یا ارگان و .. داشته باشد ، چرا که ساخت یک تیز تبلیغاتی خوب که بتواند هدف را به خوبی نشان دهد مستلزم صرف وقت و هم چنین پرداخت هزینه است پس در ساخت آن باید تمام توانایی ها را به کار برد تا بتوان یک تیز که نشان دهنده ی هدف مورد نظر است را یه خوبی ساخت  و بیشترین بازخورد را از آن گرفت .

ساخت یک تیزر تبلیغاتی دارای سه مرحله است ، مرحله پیش از تولید ، تولید و پس از تولید است.

که این مراحل شامل بخش های زیر می شود :

  • مشاهده ی نمونه کارها
  • تعیین بودجه
  • تنظیم قرار داد
  • انتخاب لوکیشن
  • نوشتن فیلمنامه ، فیلمبرداری و انتخاب بازیگر
  • انتخاب موسیقی مناسب
  • تدوین
  • اجرا
  • تحویل کیلیپ آماده شده

تمام مراحلی ساخت تیزر از حساسیت بالایی برخوردار است برای همین رعایت دقت در هر یک از مراحل ساخت تیزر از اهمیت بالایی بر خوردار است.

انواع قالب های تیزر تبلیغاتی

تیزر ها از قالب ها تشکیل می شوند و ممکن است که از یک یا چند قالب برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی استفاده شود نکته ایی وجود دارد ایناست که قالب باید با موضوع همبستگی داشته باشد و همچنین بتواند با مخاطبین به خوبی ارتباط برقرار کند .قالب هایی که برای ساخت تیزر به کار می روند عبارتند از قالب طنز ، نمایشی ، فکاهی و داستانی و ….

در ساخت تیزر تبلیغاتی فاکتور های زیادی دخیل هستند که می توان به خلاق بودن و نو آوری در ساخت تیزر اشاره کرد، هم چنین اگر تیزر دارای استراتژی هم باشد در موفق بود و اثر بخشی تیزر بسیار موثر است .عامل مهمی که در اینجا وجود دارد انتخاب یک قالب درست برای تیز است به گونه ایی که بتواند به بهترین شکل ممکن پیغام و موضوع را به مخاطب و مشتریان انتقال دهد .زمانی که تیزر تهیه شد روی نمونه ی کوچکی تست می شود تا اثر بخشی آن مشخص شود سپس اگر تایید شد برای مرحله ی نهایی و پخش آماده می شود .

می توانید نمونه کارها را در قالب های مختلف مشاهده کنید.

نمونه ای از تیزرهای تبلیغاتی داخلی و خارجی

شما قطعا تیزر ههای تبلیغاتی موفقی را در قالب های متفاوت دیده اید که هر کدام از آن های توانسته اند محتوا را به بهترین شکل ممکن نشان دهند .

تیزر هایی که در آن ها تمام فاکتور های ساخت یک تیزر صحیح رعایت شده است .

نمونه کارهای ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان را می توانید اینجا مشاهده کنید.

     22 22 22

ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی باید به گونه ایی طراحی و ساخته شوند که برای مخاطب بسیار جذاب و تاثیر گذار باشند و خود به عاملی رقابتی بین شرکت ها تبدیل شوند و باعث جذب مشتری بری شرکت یا ارگان و … شوند .

از نکات کلیدی که برای یک تیزر تبلیغاتی می توان به آن اشاره کرد ، ایده های خلاق و مفهومی است که یک تیزر تبلیغاتی برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی مخاطب باید داشته باشد .هم چنین برای ساخت  یک تیزر باید به جنبه های زیبا شناسی و جذابیت های بصری و شنیداری هم تاکید نمود چرا که جنبه ی زیبا شناسی تیزر می تواند در جذب مشتری بسیار  کمک کند از دیگر فاکتورهایی که می توان برای یک تیزر خوب از آن نام برد مخاطب محور بودن است ، یک تیزر موفق باید با توجه به درک مخاطب ساخته شود .

موارد استفاده فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی

  • نمایش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون
  • نمایش تیزر تبلیغاتی در سالن سینماها قبل از پخش فیلم
  • نمایش تیزر تبلیغاتی در سالن های انتظار و استراحت سازمان ها
  • نمایش تیزر تبلیغاتی در رادیو
  • نمایش تیزر تبلیغاتی در شبکه ای اجتماعی :اینستاگرام ، تلگرام و….
  • نمایش تیزر تبلیغاتی در مانیتورهای بزرگ داخل شهر
  • نمایش تیزر تبلیغاتی در همان شرکت برای نمایش محصولات (در واقع به جای کاتالوگ)

تیزرهای تبلیغاتی را میتوان در هتل ها ، در رسانه های تصویری ، در نمایشگاه ها و سالن های کنفرانس ، در سالن های انتظار و استراحت سازمان ، در مانیتورهایی که در سطح شهر وجود دارد و … مشاهده کرد .

هم چنین تیزرهای تبلیغاتی نشان دهنده ی عملکرد سازمان ، شرکت و … نیز به شمار می روند . تلویزیون در بین رسانه های دیگر چون از سطح پوششی خوبی برخوردار است و هم چنین قابلیت پخش هم زمان صدا و تصویر را دارد نسبت به سایر رسانه ها می تواند تاثیر گذار باشد . تبلیغاتی که در تلویزیون و در شبکه های مختلف نمایش داده می شوند تیزر نام دارند .

ساخت تیزر برای شبکه های اجتماعی

از دیگر راه هایی که می توان از طریق آن تیزر های تبلیغاتی را تبلیغ کرد از طریق شبکه های اجتماعی است البته باید خاطر نشان کرد که تیزری که جهت قرار دادن در شبکه های اجتماعی قرار است ساخته شود باید بسیار جذاب باشد هم چنین تیزری که برای این بخش طراحی می شود نباید خیلی تخصصی باشد بلکه باید به گونه ایی ساخته شود که قابل اشتراک گذاری بین مخاطبان باشد .