روش های تولید محتوا

با روش های تولید محتوا آشنا شویم

تولید محتوای مناسب و مداوم برای یک وب سایت میتواند کسب و کار مربوط به آن وبسایت را متحول کند. اکثرا صاحبان مشاغل متوجه این امر شده اند که در بازار کنونی برای داشتن یک کسب و کار موفق نیازمند یک سایت موفق هستند و داشتن یک وب سایت موفق نیازمند مطالب خوب و باکیفیت میباشد. اکثر دوستانی که در پی طراحی سایت شرکتی در اصفهان هستند پس از فرآیند طراحی سایت در پی پشتیبانی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان میباشند تا بتواند وب سایتشان را مدیریت کرده و با قرار دادن مطالب خوب در آن به پربازدید کردن آن کمک کنند در این مطلب از طراحی سایت اصفهان به شما میگوئیم چگونه یک محتوای خوب داشته باشید.

 با اجرای روش‌های نوین، جذاب و متنوع تولید محتوا، وب سایت شما تنها چند ثانیه با موفقیت فاصله خواهد داشت. تصور کنید در وب سایت شما از انواع روش های تولید محتوا برای غنی سازی فضای وب استفاده شده باشد؛ به طور مثال، در قسمت های مختلف وب سایت، مقالات، سخنرانی ها، فایل های صوتی، تبلیغات، اینفوگرافیک و غیره را منتشر کرده اید؛ حتی یک قسمت از وب سایت را به انتشار سخنرانی ها و ویدیو های آموزشی اختصاص داده اید؛ به طور قطع، این چنین وبسایتی به سرعت به نتایج رضایت بخش دست پیدا خواهد کرد. روش های ذکر شده در فوق به طور اصولی، مهمترین روش های تولید محتوا برای وب سایت ها هستند.

 در همین راستا رقابت برای کسب جایگاه برتر در موتور جستجوگر و همچنین جذب مخاطبان به وب سایت ها در میان کسب و کارهای آنلاین، آنچنان قدرت گرفته است که هر یک از  آنها در حال استفاده از روش های تولید محتوا در قالب های متنوع هستند. علاوه بر این، سازمان ها و مجموعه هایی که از تمکن مالی بالاتری برخوردار باشند، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را برای اجرای روش های تولید محتوا انجام می دهند. اگرچه این جمله معروف است که “محتوا پادشاه است”، اما یک محتوای غنی و تاثیر گذار، نتایج بهتری را در مقایسه با محتواهای ضعیف حاصل می کند.

 این که کسب و کارهای آنلاین باید از چه روش های تولید محتوا برای وب سایت خود استفاده کنند به نوع فعالیت میزان، بودجه و تخصص کارکنان سازمان بستگی دارد. به نظر می‌رسد هر چه محتواهای یک وب سایت، جذاب باشند، امکان ماندگاری کاربران در سایت افزایش خواهد داشت. همچنین محتواهای متنوع می توانند مخاطبان را به سایر صفحه های وب سایت هدایت کنند.

 روش های تولید محتوا برای وب سایت به چند دسته تقسیم می شود؟

* محتواهای متنی؛ شامل مقالات، گزارش ها، دست نوشته ها، متن های کوتاه آموزشی، انگیزشی و یا سرگرم کننده

* محتواهای مبتنی بر تصاویر و عکس؛ این محتواها شامل تصاویر و عکس هایی هستند که می توانند به صورت عکس نوشته، تصاویر والپیپر، اینفوگرافیک و غیره در وب سایت منتشر شوند. بسیاری از کسب و کارها گزارش مختصر را در قالب تصاویر به مخاطبان معرفی می کنند.

 *محتوا های تصویری مبتنی بر فایل های ویدیویی؛ این محتواها در سال های اخیر مورد توجه موتورهای جستجو گر قرار گرفته اند. انتشار فایل های ویدیویی، کلیپ های آموزشی و سرگرم کننده، نمونه‌هایی از محتواهای تصویری برای گسترش روش های تولید محتوا در وب سایت ها هستند.

چگونه می توانید روش های تولید محتوا را با کیفیت بالا اجرا کنید؟

 اگر یک کارشناس تولید محتوا هستید و یا مدیریت وبسایت را بر عهده دارید، قطعاً برای موفقیت بیشتر در کار خود نیاز دارید که به صورت تیمی کار کنید. اجرای روش های تولید محتوا به شیوه های مختلف که در فوق، برخی از نمونه های آن ذکر شدند به صورت انفرادی، کاری بسیار دشوار و زمان بر است. در این قسمت، راهکارهای کاربردی را به صورت فهرست وار به شما معرفی می کنیم که می توانند امکان اجرای روش های تولید محتوا را برای وب سایت های با کیفیت بالا فراهم کند:

  • کتاب های مختلف مطالعه کنید.
  • مجلات، نشریات و ژورنال های مرتبط با حوزه کاری خود را مطالعه کنید.
  • از همفکری و مشورت و بارش ذهنی همکاران استفاده کنید.
  • به طور انفرادی، اطلاعات مفید را در حوزه کاری خود به دست آورید.
  • سوال بپرسید.
  • مشاهده کنید.
  • محتوای مورد نظر خود را به قلم خود بنویسید.
  • نرم افزارهای جدید را بیاموزید.
  • با اصول طراحی گرافیک رایانه ای آشنا شوید.
  • قوانین، استراتژی ها و برنامه ریزی های کاربردی را برای اجرای روش های تولید محتوا بیاموزید.
  • اطلاعات خود را همواره به روز نگه دارید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *