فنون تولید محتوا

فنون تولید محتوا برای وبسایت ها

در این مطلب از طراحی سایت اصفهان میخواهیم درباه روش های تولید محتوای خوب با شما صحبت کنیم .

چگونه می توانیم یک محتوای خوب برای وب سایتمان تهیه کنیم تولید محتوای با کیفیت و تاثیر گذار نقش مهمی در موفقیت استراتژی های بازاریابی برای شرکت ها و وبسایت ها ایفا می کند. به جرات می توان گفت بیش از ۹۳ درصد از سازمان‌های تجارت و بازرگانی، کسب و کارهای مبتنی بر وب سایت ها و همچنین کارشناسان بازاریابی به نوعی به روش های بازاریابی محتوا متکی هستند. اگر فرآیند تولید محتوا به درستی و با برنامه ریزی خاص، همراه با اندکی ذوق و سلیقه ارائه گردد، قطعاً بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت.

در فرآیند تولید محتوا به همان اندازه که به اصول و قوانین نگارشی توجه می شود، به همان میزان هم باید از نظر زیبایی شناسی و طراحی ظاهری در وب سایت جذاب به نظر آید. توجه به این عوامل بر روی نتایج موتورهای جستجوگر تأثیر خواهد داشت. استفاده از محتواهای قوی با آرایش زیبا، ترافیک وب سایت یا ترافیک یک صفحه را افزایش داده و در نتیجه، وب سایت شما به عنوان یک مرجع مهم در یک موضوع خاص به موتور جستجوگر معرفی می شود. تولید محتوا مبتنی بر تخصص و توانایی فردی  است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای آنلاین ترجیح می دهند از یک متخصص برای تولید محتوا استفاده کنند.

مقاله روش های تولید محتوا برای سایت را بخوانید.

 نکاتی که در تولید محتوا باید به آن دقت کنیم

در همین ابتدای مطلب باید بگوییم هیچ فرمول خاص یا محرمانه ای برای تولید محتوای با کیفیت وجود ندارد. فرایند نگارش محتوا به مهارت ها و استعدادهای فردی بستگی دارد؛ کیفیت و نحوه نگارش متن محتوا، صد در صد به قلم نویسنده وابسته است. با این حال در ادامه مطلب با برخی از فنون تولید محتوا آشنا خواهید شد

1-  برای آغاز تولید محتوا، یک سرفصل مناسب انتخاب کنید

 انتخاب یک عنوان یا تیتر مناسب برای تولید محتوا در نگاه اول، مخاطبان شما را تحریک می کند تا ادامه مطلب را مطالعه کنند. سرفصلی که در نگارش محتوای خود انتخاب می کنید باید در حوزه فعالیت وب سایت شما قرار داشته باشد و البته به قدر کافی جذاب و هیجان انگیز باشد تا مخاطب، صفحه شما را ترک نکند. استفاده از استراتژی های انتخاب کلمه کلیدی و به کارگیری واژه های انگیزشی برای این مرحله، کاربردی است.

انتخاب درست عنوان و یا سرفصل به سئو سایت نیز میتواند بسیار کمک کنید برای آشنایی بیشتر با مباحث سئو مطلب سئو سایت اصفهان را بخوانید.

2- در تولید محتوا یک جمله را به عنوان جمله انگیزشی انتخاب کنید

 یکی از قوانین جذب مخاطب به یک محتوا در صفحه وب سایت این است که یک یا دو جمله بسیار کوتاه را در ابتدای محتوا قرار دهید به طوری که کاملا ًشفاف و قابل فهم باشد. این جمله باید توسط بهترین کلمه ها نگارش شده باشد چرا که در نگاه اول باید خواننده را به سمت خود جذب کند.

3- روی یک موضوع، متمرکز شوید

 در فرآیند تولید محتوا همواره باید در مورد یک موضوع خاص صحبت کنید. برای دسترسی به این هدف مهم، تحقیقات خود را توسعه دهید و در مورد موضوعی که قرار است بنویسید اطلاعات کافی جمع آوری کنید. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما که حاوی پیام اصلی است باید در تمام متن به درستی اجرا گردد. به طور مثال اگر یک فروشگاه آنلاین در حوزه تولید قطعات و متریال فولادی فعالیت دارد، کلمه کلیدی را باید عباراتی همچون “فروش فولاد”، “فروش ورق فولادی”، “انواع ورق فولادی”، “کاربرد های ورق فولادی” و غیره انتخاب کند.

4- یک لحن و کلام را در تولید محتوا به کار ببرید

 هنگامی که در حال تولید محتوا هستید، لحن شما در طول محتوا باید یکسان باشد؛ به این مفهوم که یا از زبان شرکت با مخاطب صحبت کنید؛ یا تولید محتوا را به صورت سوم شخص مفرد، به حالت گزارشی بیان کنید و یا در قالب اول شخص مفرد، محتوای تخصصی را نگارش کنید.

10 پاسخ
  1. هودی مردانه سایز بزرگ
    هودی مردانه سایز بزرگ گفته:

    بازیابی رمز عبور؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

    سلام! روی پیامرسان مورد نظر
    کلید کنید و با کارشناس فروش گفتگو کنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *