طراحی سایت حرفه ای

آیتم های الزامی در طراحی یک سایت حرفه ای

آیتم های الزامی در طراحی یک سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای آنلاین به معنای همه چیز است. در چندین سال اخیر، یعنی از سال ۲۰۲۰ تا کنون که مدت زیادی هم نگذشته است، مردم از وبسایت ها برای هر منظوری استفاده می کنند؛ چه خرید آنلاین باشد، یا مطالعه مطالب، یا جمع آوری اطلاعات تخصصی درباره یک موضوع، یا حتی تحقیق کردن یا مقایسه محصولات؛ در هر صورت، وب سایت ها امروزه به یک جز جدایی ناپذیر از کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی تبدیل شده اند. اگر می خواهید جزئی از این دنیای پر رمز و راز و پر هیاهو باشید، و تجربه های هیجان انگیزی کسب کنید، داشتن یک سایت تخصصی و حرفه‌ای ضرورت دارد.

طراحی وب سایت حرفه ای به سبک های مختلفی انجام می گیرد. آنچه مهم است اینکه شما چه ایده ای در ذهن دارید و می خواهید سایت خود را روی کدام یک از پلتفرم ها پیاده سازی کنید. هیچ وب‌سایتی شانس موفقیت ندارد مگر آنکه یک استراتژی قوی پشت آن نهفته باشد، بی‌عیب و نقص طراحی شود و محتوای جذاب روی آن بارگذاری گردد.

اگر به داشتن وب سایت حرفه ای و کاربردی و موثر فکر می کنید، نه تنها باید به جذابیت های بصری آن اهمیت بدهید، بلکه باید درباره تکنیک های بهینه سازی، سئو سایت اصفهان و موارد فنی هم سرمایه گذاری کنید.

به جرات می توانیم بگوییم که صدها معیار بر روی طراحی سایت حرفه ای تاثیر گذار هستند و تعدادی از آنها یک ضرورت محسوب می شوند؛ یعنی بدون آن داشتن سایت تخصصی عملاً غیرممکن است. بیایید با هم نگاهی بیندازیم به مهمترین معیارها و آیتم های الزامی که یک سایت حرفه‌ای باید آنها را داشته باشد.

آیتم های الزامی در طراحی یک سایت حرفه ای

۵  آیتم الزامی برای طراحی سایت حرفه ای

1- ریسپانسیو بودن یا موبایل فرندلی

از آنجایی که آمار نشان داده است که بیشتر از ۵۱ درصد از کاربران اینترنت با استفاده از تلفن همراه خود وارد وب سایت ها می شوند، الزاماً باید طراحی سایت حرفه ای خود را به گونه ای انجام دهید که ویژگی موبایل فرندلی یا ریسپانسیو بودن برای آن وجود داشته باشد. اگر وب سایت شما از طریق تلفن همراه یا تبلت در دسترس کاربران قرار نگیرد، آنها در چند ثانیه اول پس از ورود به وب سایت تان، شما را ترک می‌کنند. چیدمان سایت شما باید سازگار با موبایل باشد.

طراحی سایت واکنش گرا یا طراحی وب سایت ریسپانسیو به یک استراتژی اشاره دارد که به وب سایت ها این اجازه را می‌دهد که در تمام دستگاه های هوشمند قابل نمایش باشند. طراحی رابط کاربری ui/ ux یک عنصر بسیار مهم است که باید در وب سایت خود آن را اجرا کنید. اگر به این فاکتورها تسلط ندارید، از کارشناسان ما کمک بگیرید.

2- تایپوگرافی شفاف و بولد

طراحی سایت حرفه ای باید دارای تایپوگرافی آشکار، شفاف، قابل تمایز و بولد باشد. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران، مطالب شما را به راحتی بخوانند و تیترهای اصلی را از متن نوشته ها تشخیص دهند. فونت های استاندارد را برای وب سایت خود به کار ببرید تا قابل خواندن باشند. ترجیحاً فونت به رنگ تیره را روی زمینه روشن به رنگ سفید یا خاکستری طراحی کنید تا قرائت و خواندن آن آسان تر باشد. این یک ویژگی برای طراحی وب سایت حرفه ای برای هر موضوعی محسوب می شود.

3- منوی کاربری ساده و قابل دسترسی

سومین مورد از آیتم های الزامی در طراحی یک سایت حرفه‌ای این است که سایت‌تان منوی کاربری شفاف و قابل دسترسی آسان داشته باشد. شما باید منوهایی که در فهرست سایت‌تان قرار می دهید را تنظیم کنید تا کاربر بداند که از کدام قسمت وارد چه مطالبی می شود، یا چه دسته بندی هایی را می خواهد انتخاب کند.

سعی کنید منوی کاربری آسان تر و ساده تر داشته باشید تا فضای کمتری را در سایت اشغال کند. منوی سایت تان را حالت کشویی بازشو به سمت پایین یا چپ و راست طراحی کنید تا باعث صرفه جویی در فضا شود و رابط کاربری را تمیزتر و منظم تر نگه دارد. اگر منوی ناوبری سایت برای بازدیدکنندگان وب سایت راحت تر در دسترس قرار بگیرد، کاربران بیشتر تمایل دارند که در قسمت های مختلف وب سایت شما گشت و گذار داشته باشند.

5آیتم الزامی در طراحی سایت حرفه ای

4- بهینه سازی سرعت سایت

چهارمین عنصر مهم در طراحی سایت حرفه ای و البته سئو سایت حرفه‌ای این است که سرعت سایتتان را بهینه سازی کنید. آمار نشان داده است صفحات وب سایت هایی که در عرض ۵ ثانیه بارگذاری می شوند، با نرخ پرش ۳۸ درصدی مواجه هستند. هر ۱۰۰ میلی ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری سایت، باعث کاهش ۷ درصدی نرخ تبدیل می شود.

این اعداد تا حد زیادی حقیقت دارند؛ پس اگر می خواهید سایت حرفه‌ای داشته باشید، سرعت بارگذاری صفحات سایتتان را بهینه سازی کنید تا در عرض ۲ ثانیه، کاربر به همه آنچه که می‌خواهد دسترسی داشته باشد. برای بهینه سازی سرعت سایت و داشتن سایت حرفه ای، یک فضای میزبانی قوی یا همان هاست را انتخاب کنید و سایت را روی سرورهای اختصاصی بارگذاری نمایید.

کارشناسان طراحی سایت در شرکت عصر آسیا این گزینه را برای شما به بهترین شکل اجرا می کنند.

5- سرمایه گذاری بر روی سئو سایت حرفه ای

می‌خواهید سایت حرفه‌ای و تخصصی داشته باشید و در میان رقبا به رتبه های خوبی دست پیدا کنید، باید بر روی سئو سایت خود سرمایه گذاری خوبی انجام دهید. اگر یک وب سایت طبق اصول سئو طراحی شده باشد، بهینه سازی آن کار دشواری نخواهد بود. مثلاً توضیحات متا تگ ها، تگ عنوان، کدنویسی های html، کدهای پشتیبان و الگوریتم های سئو را به خوبی تنظیم کنید؛ قطعاً اگر دانش طراحی سایت نداشته باشید این کارها برای شما دشوار است.

پس برای داشتن سایت حرفه ای نیاز دارید که از بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت در اصفهان کمک بگیرید. کارشناسان ما همراه شما هستند تا ایده های خود را به صورت زیباترین وب سایت ها پیاده سازی کنید.

قیمت طراحی سایت حرفه ای

قیمت طراحی سایت حرفه ای به عناصری بستگی دارد که کسب و کار آنلاین شما برای موفقیت به آن نیاز دارد؛ یعنی اینکه شما چه محصولات و خدماتی را ارائه می دهید و چه امکاناتی در سایت خود نیاز دارید، همه و همه تعیین کننده قیمت طراحی سایت هستند. برای اینکه قیمت دقیق طراحی سایت مورد نظر خود را بدانید با کارشناسان شرکت عصر آسیا تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *