باز طراحی سایت

بازطراحی بهتر است یا طراحی سایت جدید؟

طراحی سایت جدید یا به روزرسانی سایت قدیمی؟ به نظر شما کدام یک بهتر است؟ آیا تا کنون در اینچنین وضعیتی قرار داشته اید که بخواهید تصمیم گیری کنید؟ آیا هزینه ها برای شما مهم هستند؟ اگر اینطور است، تا پایان مطلب با ما همراه باشید. نکات مهمی را در این مورد بررسی خواهیم کرد.

آیا عملکرد وب سایت شما کاهش یافته است؟ آیا بازدیدکنندگان خود را از دست داده اید؟ آیا فکر می کنید که باید سایتتان را آپدیت کنید؟ پس اکنون زمان تغییر فرا رسیده است!

اما دقیقاً به چه نوع تغییراتی در وبسایت نیاز دارید؟

ممکن است بخواهید ظاهر سایت را تغییر دهید، رنگ ها را تغییر دهید و یا اینکه در ذهن خود به دنبال طراحی سایت حرفه ای و جدید هستید! در هر صورت، بدون مشورت با مشاوران و شرکت طراحی سایت، هر گونه اقدام، بی فایده است!

نکات مهمی وجود دارد که باید در بررسی انتخاب بین بازطراحی سایت و طراحی سایت جدید به آن توجه کنید. در ادامه به این مسئله می پردازیم. اگر صاحب وبسایت یا کسب و کار اینترنتی هستید، این مطلب برایتان مفید خواهد بود.

نکات مهم در پروژه به روزرسانی سایت و طراحی سایت

بازطراحی سایت

 

1-هزینه ها و قیمت ها

یکی از مهم ترین عواملی که تعیین می کند شما بازطراحی وبسایت را انتخاب کنید یا طراحی وبسایت جدید را، بحث هزینه ها و قیمت طراحی سایت است. ایجاد چند تغییر در جلوه های بصری سایت یا حتی اصلاحات طرح و مدل سایت تقریباً هزینه های بسیار کمتری نسبت به طراحی یک وبسایت بر اساس کدنویسی از پایه خواهد داشت.

فراموش نکنید که به روزرسانی وبسایت همیشه در هزینه های شما صرفه جویی می کند. اما به شرطی باید انجام دهید که فایده ای برایتان داشته باشد؛ اگر قرار باشد هزینه بازطراحی و به روزرسانی را بدهید و نتیجه ای نگیرید، پول خود را هدر داده اید! چه بسا با بازطراحی های حساب نشده، پول بیشتری نسبت به طراحی سایت جدید باید بپردازید!

گاهی اوقات، هزینه کردن برای طراحی سایت جدید می تواند یک سرمایه گذاری هوشمند باشد؛ زیرا وبسایتی را به شما می دهد که منجر به جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر خواهد شد. اگر می خواهید وضعیت کسب و کار خود را از پایه تغییر دهید، وبسایت جدید راه اندازی کنید.

2-محدوده پروژه

دومین فاکتور که باید در انتخاب بین بازطراحی سایت و طراحی سایت جدید بررسی کنید، محدوده و وسعت پروژه است. به روزرسانی یک سایت در قسمت های مختلفی انجام می گیرد و می تواند بسیار جزئی باشد؛ تغییر لوگو در سایت یا اصلاح دسته بندی ها، ارتقای ناوبری سایت و آپدیت کردن محتواها، نمونه ای از این مثال هستند.

طراحی سایت جدید از پایه، یک پروژه گسترده تر محسوب می شود. این یعنی شما از ابتدا، طراحی وبسایت را کدنویسی می کنید و تمام فاکتورها را از همان ابتدای کار، طراحی می کنید. این کار قطعاً هزینه بیشتری از شما می گیرد. بنابراین در انتخاب بین بازطراحی سایت یا طراحی سایت جدید به این نکته دقت کنید که محدوده پروژه شما چقدر است و باید چه تغییراتی را انجام دهید.

3-بررسی عامل زمان

سومین نکته مهم برای انتخاب پروژه های بازطراحی وبسایت و طراحی وبسایت جدید، توجه به عامل زمان است. تکمیل یک وبسایت و طراحی از پایه، به زمان بیشتری نیاز دارد. وقتی قرار است شما بخشی از وبسایت را تغییر دهید، بدون شک، پروژه زودتر تمام می شود. همیشه هم لازم نیست که ماه ها کار کنید. فقط باید دقت داشته باشید که برای سایت خود به چه چیزهایی نیاز دارید تا ترافیک وبسایت افزایش پیدا کند. گاهی با به روزرسانی های خیلی جزئی، وضعیت سایتتان بهتر خواهد شد.

چه موقع بازطراحی سایت، بهتر از طراحی سایت جدید است؟

اکنون که با مهم ترین نکات برای انتخاب پروژه های طراحی سایت یا بروزرسانی سایت آشنا شدید، انتخاب بین این دو، بسیار مهم است. گاهی افراد می دانند که به کدام نوع نیاز دارند؛ یا می خواهید گرافیک سایت را تغییر دهید؛ یا می خواهید سایت را از پایه کدنویسی کنید. در هر حال، به شرکت طراحی سایت نیاز دارید تا کارها را طبق اصول برای شما انجام دهد.

برخی نشانه ها وجود دارند که به شما می گویند بهتر است درباره به روزرسانی وبسایت، دقت بیشتری داشته باشید؛ اگر موارد زیر را در عملکرد وبسایتتان مشاهده کردید، با مشاوران ما در شرکت طراحی سایت صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند:

  • عملکرد سایت شما نیازهای مشتریان شما را برآورده نمی کند.
  • بیش از یک سال است که وب سایت خود را به هیچ روشی، به روزرسانی نکرده اید.
  • کسب و کار شما در حال تغییر نام تجاری است.
  • شما به یک CMS جدید نیاز دارید.
  • شما به طور مداوم، نظرات منفی در مورد سایت خود دریافت می کنید.
  • تجزیه و تحلیل وب سایت، به ویژه نرخ پرش، زیر حد بهینه است.
  • باید صفحات فرود یا محتوای جدیدی اضافه کنید.
  • فعالیت کسب و کار شما از قابلیت های سایت فعلی شما بیشتر شده است.
  • شما به هر نحوی از سایت خود ناراضی هستید.

خدمات ما در شرکت طراحی سایت عصر آسیا به این صورت است که برای طراحی سایت جدید، مشاوره های لازم را ارائه می دهیم و اگر نیاز داشته باشید، سایت قدیمی شما را از نظر فنی، بررسی خواهیم کرد. برای پروژه های بازطراحی و طراحی سایت جدید، بهترین طراحان و مهندسان ما در خدمت شما هستند.

 

منبع: https://becomedistinct.com/blog/

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *