تاثیر وبلاگ بر سئو

تاثیر ساخت وبلاگ بر سئوی سایت

با تاثیر ساخت وبلاگ بر سئوی سایت آشنا شوید

در این مقاله از طراحی سایت در اصفهان با ما همراه باشید تا تاثیر وبلاگ بر سئوی سایت را بررسی کنیم. برای این کار بهتر است در ابتدا با وبلاگ نویسی آشنا شویم ، که در مقاله وبلاگ چیست به آن اشاره کردیم . وبلاگ مکانی است که مطالب آموزشی و علمی مربوط به یک موضوع خاص را منتشر میکند. از وبلاگ برای بالابردن سئو سایت می توان استفاده کرد. ما قبلا نمونه هایی از وبلاگ ها را معرفی کردیم . همچنین نحوه عضویت در آنها …. در صورتی که مقاله را از دست داده اید به آموزش ساخت وبلاگ و مدیریت آن مراجعه کنید .

جالب است که بدانیم گوگل علاقه زیادی به وبلاگ ها دارد. و آن را یکی از موارد مهم و موثر در رنکینگ خود قرار داده است. یک وبلاگ خوب و قوی میتوان با لینک دادن به وب سایت باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده در وب سایت شوند و درنتیجه باعث افزایش مشتریان شود !.  وقتی کاربر وارد سایت مورد نظر شد درصورتی که مطلب مفید باشد مدت زمان زیادی را درسایت موردنظر می ماند. (که این هم باعث بالا رفتن رتبه سایت می شود).یک وبلاگ قوی باید مطالب مفید و جامع و با کیفیتی به صورت دوره ای در اختیار کاربر قرار دهد. مثلا به صورت هفته ای مطالب مربوطه را منتشر کند.

ساخت وبلاگ به منظور کمک به سئو سایت

میتوان برای سایت خود یک وبلاگ داشته باشیم و مقالات خود رادر وبلاگ بگذاریم .

  • در وبلاگ از مطالب تکراری خوداری کنید.
  • به تولید محتوای جدید بپردازید .
  • بهتر است مطالب داخل وبلاگ به هم مرتبط باشند .
  • در صورت زیاد بودن مطالب آنها را دسته بندی کنیم.
  •  از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنیم.
  • از وبلاگ های معتبر استفاده کنید.

نکتته : مطالب تکراری در وبلاگ، نتیجه عکس در سئوی سایت دارد.

در واقع ترکیب وبلاگ نویسی و استفاده از کلمات کلیدی یک روش بسیار موثر برای بالا بردن تعداد بازدید کننده از وب سایت می باشد. در وبلاگ با فعال کردن قسمت نظرات باعث می شود کابران نظرات و سوال های خود را مطرح کنند .  این امر باعث بالا رفتن میزان تغییرات در صفحه و فعال بودن صفحه می شود که این خود به بالا رفتن سئوی سایت کمک می کند.

با مطالعه مقاله آموزش ساخت وبلاگ میتوانید با نحوه ایجاد و مدیریت وبلاگ آشنا شوید.

سایر تاثیرات وبلاگ بر روی وبسایت

علاوه بر دیگر کاربردهای وبلاگ که در مقالات قبلی ذکر شده بود ، وبلاگ به برند کردن وب سایت شما کمک می کند. زیرا با انتشار مطالب مربوط به سایت و اشتراک با دیگران، توضیحی درباره خدمات سایت به کاربران می دهد. کاربران از طریق لینک هایی که در وبلاگ می باشد وارد سایت شما می شوند و با خدمات شما در ضمینه شغلتان آشنا می شوند. و با جذب اعتمادشان آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل می کنید. در واقع با وبلاگ نویسی میتوان ترافیک ورودی به وب سایت خود را افزایش دهید. و این باعث بالا رفتن رتبه وب سایت می شود.

نتیجه گیری تاثیر ساخت وبلاگ بر سئوی سایت

بنابراین با ایجاد وبلاگ وب سایت خود را به منبع مفیدی در ضمینه شغلی خود ایجاد کرده اید . این باعث میشود کاربران روزانه به سایت شما سربزنند  مطالب مربوطه را مطالعه کنند . که این هم باعث بالا رفتن سئوی سایت می شود و هم افزایش تعداد مشتریان. توصیه طراحی سایت اصفهان به شما این است . که اگر در وب سایت خود میخواهید به موفقیت برسید از راه وبلاگ نویسی حرکت کنید . زیرا بر پایه آن حجم زیادی از مطالب را ایجاد کرده و باعث بالا رفتن رتبه در سایت خود شوید. متاسفانه اکثرا از تاثیر بالای آن بی خبر هستند. و از آن استفاده نمی کنند. اگر به دنبال راهکارهای ارزان برای سئو هستید ، از وبلاگ ها استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *