طراحی سایت مقدماتی

طراحی سایت مقدماتی

وب سایت های مقدماتی چه سایت هایی هستند؟؟

طراحی سایت مقدماتی مناسب جهت معرفی شرکت یا سازمان میباشند. سایت هایی که معرفی محصول در آنها به صورت محدود میباشد و برای شرکت هایی خوب است که محصولات زیادی نداشته باشند. سایت هایی که نیازمند ثبت نام کاربر و دریافت اطلاعات و نظرسنجی از کاربران نیستند. کلیه سایت هایی که در دسته سایت های مقدماتی قرار میگیرند صرفا نسبت به سایت های حرفه ای از امکانات کمتری برخوردار هستند و تفاوت چندانی در سرعت بالا آمدن ندارند. این نوع از سایت ها میتوانند به راحتی و بنا به سفارش مشتری در صفحات اول گوگل نیز قرار بگیرند.

این نوع از سایت ها را میتوان به دو دسته کلی طراحی کرد

طراحی سایت مقدماتی

1- بدون طراحی اختصاصی و با استفاده از قالب های آماده

این نوع طراحی سایت مقدماتی هزینه چندانی نداشته و ظرف کمتر از دو هفته به مشتری تحویل داده میشود. هزینه کم و زمان تحویل سریع این نوع از سایت ها صرفا به خاطر آماده بودن طرح ها میباشد.به کلیه دوستانی که در سفارش طراحی سایت در اصفهان مردد هستند و یا به خاطر هزینه آن طراحی سایتشان را به تعویق می اندازند توصیه میشود این نوع وب سایتها را سفارش دهند. هدف تیم ما ارتقای بازار کسب و کار شرکت ها و موسسات در اصفهان میباشد لذا با کلیه شرکت ها و تولیدکنندگانی که در پی راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کارشان هستند ولی نگران هزینه های بالای طراحی سایت اصفهان هستند توصیه میکنیم از ما مشاوره رایگان بگیرند. در قسمت نمونه کارها میتوانید چند نمونه از طراحی سایت در اصفهان را مشاهده نمایید.

2- طراحی اختصاصی مطابق با میل مشتری

در این نوع طراحی ظاهر سایت یا همان صفحه اول سایت کاملا مطابق با نظریات و سلیقه شما طراحی میشود. شما میتوانید وب سایت هایی که دوست دارید سایتتان شبیه آنها طراحی شود را معرفی کرده و یا نظراتتان را برای ماشرح دهید تا تیم طراحی ما سایتتان را مطابق با نظریات شما پیاده سازی کند. در این نوع طراحی ها سیستم های عضویت و نظرسنجی نیز قابل افزودن میباشد که با توجه به نیاز مشتری به سایت اضافه میگردد. برآورد هزینه این نمونه از سایتها به طور معمول 20 تا 50 درصد بیشتر از سایت های نوع اول میباشد.

به کلیه دوستانی که درصدد طراحی سایت در اصفهان میباشند توصیه میکنیم قبل از انجام هر کاری از ما مشاوره رایگان بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *