مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد، کدام یک بهتر است؟

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

هر تجارت و کسب و کاری به یک شرکت دارای اعتبار جهت طراحی سایت به همراه یک متخصص نیاز دارد. امروزه با گسترش رقابت در بازار کسب و کار ها داشتن وب سایت جز ملزومات یک تجارت محسوب می شود. وب سایت در واقع وظیفه ی معرفی یک کسب و کار را به عهده دارد و جایگاه و فعالیت هایی که صاحبان کسب و کار دارند را به افراد می شناساند. همچنین از این طریق حتی با مشتریان و افراد ارتباط برقرار می شود.
درحال حاضر شرکت ها و افراد زیادی در جهت ارائه ی خدمات طراحی سایت فعالیت می کنند. خیلی از این شرکت ها دارای خدمات و محصولات مشابهی هستند که به افراد ارائه می دهند. بنابراین برای خیلی از افراد انتخاب طراحان و شرکت های طراحی سایت کمی دشوار و پیچیده شده است. با این حال مواردی وجود دارد که توجه به آنها کمک می کند چه انتخاب درستی داشته باشید. در ابتدا باید تصمیم گرفت که می خواهیم طراحی سایت توسط فرد انجام شود یا یک شرکت طراح. در این مقاله سعی داریم به بررسی پروژه ی طراحی سایت توسط شرکت یا فرد بپردازیم  و آن را مقایسه کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم.

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

طراحی سایت توسط شرکت طراح سایت

همانطور که میدانیم با توجه به پدید آمدن کسب و کارهای مجازی تعداد شرکت های طراحی سایت نیز افزایش یافته است. خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند شامل طراحی سایت ، بهینه سازی فعالیت سایت یا سئو سایت ، تولید محتوا و مقالات و غیره می باشد . مهمترین خدمتی که شرکت های طراحی وب سایت به مشتریان خود ارائه می دهند طراحی سایت با استفاده از روش های مختلف می باشد.

در مطلب قبلی  به اهمیت داشتن سایت برای کسب و کار اشاره کردیم ، با وجود میلیونها کاربر فضای مجازی باید توانایی جذب درصدی از آنها را بعنوان مشتری داشته باشیم که برای اینکار نیاز به یک سایت خوب برای کسب و کار داریم. یک شرکت طراحی سایت با در نظر گرفتن وب سایت مورد نظر افراد، سایتی به همانگونه طراحی می کند. شرکت طراحی سایت عصرآسیا با ارائه ی خدماتی نظیر سئو سایت ، طراحی سایت ، تولید محتوا و تمامی خدمات مرتبط با وب سایت به بهترین نحو ممکن ، توانسته اعتبار و موفقیت چشمگیری در زمینه ی طراحی سایت بدست بیاورد. هنگام آماده شدن وب سایت جهت فعالیت ، آموزش های مدیریت سایت به مشتری طی برگزاری جلسات آموزشی ارائه می شود تا بعد از آن فرد بتواند وب سایت خود را مدیریت کند. این آموزش ها جهت مدیریت سایت شامل بروزرسانی سایت، ایجاد محتوا می باشد. با این حال در کنار آموزش هایی که به کارفرمایان داده می شود کارشناسان و طراحان سایت مشتریان خود را در تمام طول هفته ساپورت می کنند در صورت ایجاد مشکل به آنها کمک می کنند.

طراحی سایت توسط فرد

افرادی هستند که به طراحی و برنامه نویسی وب سایت می پردازند، در این میان کاربران گاهی ترجیح می دهند وب سایت آنها توسط فرد طراحی و مدیریت شود. این افراد هزینه ی کمتری نسبت به شرکت از کارفرما دریافت می کنند همچنین افرادی  که در فضای مجازی فعالیت دارند گاهی سفارش در خصوص طراحی سایت می پذیرند و تبلیغات گوناگونی انجام می دهند. طراحی سایت بوسیله ی فرد معایبی هم دارد از جمله پشتیبانی 24 ساعته در این نوع وجود ندارد، امکان آموزش دیدن جهت توانایی مدیریت سایت توسط خود فرد نیز وجود ندارد. گاهی افرادی هستند که برای طراحی سایت هزینه های بیشتری نسبت به دیگر شرکت ها می گیرند.

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

طراحی سایت توسط شرکت بهتر است یا فرد؟

با توجه به مطالبی که در بالا توضیح دادیم سوال مهمی در این بین مطرح می شود که آیا طراحی سایت توسط شرکت بهتر است یا فرد؟ خب جواب این سوال کاملا واضح است و باید گفت طراحی یک وب سایت توسط شرکت ها ازهر جنبه ای بهتر است .  هنگام مراجعه به یک شرکت طراحی سایت در اصفهان این گمان می رود که کار طراحی سایت به خوبی صورت می گیرد و در صورت ایجاد مشکل و نداشتن رضایت مراجعی هستند که بتوان از آنها به مسئولین مربوطه شکایت کرد. همچنین بطور رسمی بین کارفرما و شرکت طراح قرارداد بسته می شود شرکت طراح متعهد است تا سفارش فرد را همانطور که مدنظردارد انجام دهد اما وقتی طراحی سایت توسط فرد انجام می گیرد هیچ قرار دادی بین کارفرما و شخص بسته نمی شود و امکان اینکه فرد چون مجوزی هم ندارد هزینه را دریافت کند و هیچ کاری برای طراحی سایت انجام ندهد. بنابر این امکان هرایجاد مشکلی در حین کار وجود دارد. با این وجود اگر طراحی سایت توسط فرد بخوبی صورت بگیرد و هیچ مشکلی هم بوجود نیاید بازهم  از وجود پشتیبان محروم خواهید بود زیرا فرد هیچ تعهدی ندارد که بعد از تحویل سایت پیگیر باشد و مشکلات بعد از آن را برطرف سازد همچنین امکان دارد فرد آموزش کار با سایت را جهت مدیریت آن به مشتری ندهد. همچنین از نظر امنیتی ممکن است وب سایت دچار مشکلات جبران ناپذیری بشود.

نا گفته نماند  این افراد چون زیر نظر هیچ شرکت و مرجعی فعالیت نمی کنند ممکن است قیمت های متفاوتی را برای خدماتی که ارائه می دهند، تعیین و از مشتری دریافت کنند این مبالغ گاهی خیلی بیشتر از آنچه که شرکت های معتبر طراحی سایت دریافت می کنند، می باشد که برای مشتری بصرفه نمی باشد. با توجه به توضیحاتی که تا کنون داده شد نتیجه می گیریم هیچ دلیل قانع کننده ای وجود ندارد که بتوان طراحی سایت خود را به افراد مختلف که هیچ مجوزی هم ندارند سپرد. حتی اگر آن افراد مطمئن و قابل اعتماد باشند باز از این مشکلات مستثنی نیستند. مهمترین دلیلی که میتوان به آن تکیه کرد برای اینکه طراحی سایت را یه فرد نسپاریم نبود پشتیبان می باشد. به طور قطعی می توان گفت مدیریت یک وب سایت به افراد حرفه ای نیاز دارد تا درصورت بروز مشکل آن را به راحتی حل کنند. یک فرد ممکن است نتواند مشکل ایجاد شده را به تنهایی برطرف کند و خود نیز برای حل این موضوع به افراد حرفه ای تر مراجعه کند بنابراین چه بهتر که از ابتدا کار را از صفر تا صد به شرکت طراحی سایت سپرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *