دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

در این مطلب از طراحی سایت اصفهان میخواهیم شما را با دیجیتال مارکتینگ که میتواند بر سئو سایت تاثیر گذار باشد آشنا میکنیم، پس از آشنایی انواع آن میتوانید بهترین شرکت را برای انجام دیجیتال مارکتینگ در اصفهان را انتخاب کنید .

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) یا اصطلاحا بازاریابی و فروش محصول از طریق دنیای دیجیتال یک ابزار پر کاربرد در دنیا برای شرکت هاست.
اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را خیلی عامیانه تعریف کنیم ، در واقع میتوانیم بگوییم به کلیه روش هایی گفته میشود که ما میتوانیم از طریق اینترنت مشتری جدید پیدا کنیم و یا محصولمان را در بستر دیجیتال به کسانی که به آن نیاز دارند معرفی کنیم.
دیجیتال مارکتینگ از چه روش هایی انجام میگیرید.

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

1- طراحی سایت

اولین گام ورود به دنیای تبلیغات دیجیتالی طراحی سایت می باشد و توصیه ما به هر کسی که بخواهد از دنیای دیجیتال استفاده کند این است که حتما از طراحی وب سایت شروع کند یک وب سایت به منزله یک دفتر کار در دنیای مجازی میباشد که میتواند برای مخاطبین شما جلب اعتماد کند و معرف مرکزیت و حقیقی بودن کسب و کار شما شود.وب سایت اولین معرف شما در دیجیتال مارکتینگ میباشد و مشتریان قبل از اینکه با شما صحبت کنند و از مکان شما بازدیدی داشته باشند صرفا با دیدن وب سایتتان به شما نمره میدهند.پس بسیار مهم است که در شروع ارتباط با مشتری بتوانید او را متقاعد کنید که به عنوان نفر اول با شرکت شما تماس بگیرد.

2– سئوی سایت یا قرار دادن سایت در صفحات اول موتور های جست و جو

پس از طراحی سایت مبحث سئو بسیار حائز اهمیت است و سایتی که سئو خوبی نداشته باشد عملا کار خاصی در دنیای اینترنت انجام نداده است.هر چقدر وب سایت شما زیبا باشد و دارای امکانات متنوعی باشد مادامی که در موتورهای جستجو دیده نشود هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.همیشه برای مشتریانی که به ما سفارش طراحی سایت میدهند ولی وارد فرآیند سئو نمیشوند بسیار متاسفیم و میدانیم که از هزینه ای که برای سایتشان میکنند نتیجه ای نخواهند گرفت . راه اندازی یک وب سایت زیبا بدون سئو مانند ساختن یک مغازه شیک در بیابان میباشد که هیچ سودی برای صاحبش نخواهد داشت.شرکت عصر آسیا مجری سئو سایت در اصفهان به همه عزیزانی که میخواهند وارد دنیای اینترنت شوند توصیه میکند که حتما از ابتدای راه سئو سایتشان را شروع کنند و این کار را به مراحل بعد واگذار نکنند.

سئو مهمترین و سخت ترین قسمت دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد و فرآیندی است که با پول خریدنی نیست و نیازمند دو مولفه همزمان میباشد یکی گذشت زمان و دیگری هزینه ، نکته آخر اینکه برای ارتقا سئو سایت نیز نباید عجله کرد چرا که میتواند بازخورد منفی روی سایت شما داشته باشد.با همکاری یک شرکت باتجربه در زمینه سئو یک برنامه مدون و بلندمدت برای سئو سایت خودتان بریزید و به آن عمل کنید.سئو میتواند در آینده ای نه چندان دور یک دارایی فوق العاده برای شما رقم بزند.

3- ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری است که هیچ کسب و کار موفقی را پیدا نمیکنید که از آن استفاده نکرده باشد. در هرکسب و کار با ایمیل مارکتینگ می توان کاربران بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کرد.ایمیل مارکتینگ یک ابزار کمکی در فرآیند دیجیتال مارکتینگ میباشد و میتواند جهت تکرار خرید مشتریان به شما کمک شایانی کند. با آمدن شبکه های اجتماعی و قدرت گرفتن آنها در ایران این ابزار مقداری کم رنگ شده است و قدرت و تاثیر خود را تا حدودی از دست داده است ولی همچنان میتواند یک ابزار خوب و کارآمد به حساب بیاید.

4– تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام

امروزه یکی از پر کاربردترین و موثرترین ابزارها برای دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی است زیرا افراد بیشتر از موبایل برای رفع نیازها در اینترنت استفاده میکنند و بیشتر زمان خود را در شبکه های اجتماعی میگذرانند. و در این شرایط ایجاد گروه یا صفحه در شبکه های اجتماعی میتواند کمک بسیار زیادی به رونق کسب و کار ها و درآمد زائی کند.مزیت بسیار بالای شبکه های اجتماعی این است که راه اندازی آن نیاز به هزینه یا دانش خاصی ندارد و اکثر افراد با اندک آشنایی با گوشی همراهشان میتوانند از امکانات این شبکه ها استفاده کنند.

تنها ریسک سرمایه گذاری بر روی شبکه های اجتماعی در ایران فیلتر شدن آنها میباشد که با فیلتر شدن هر کدام از این نرم افزارها تقریبا باید فاتحه آن نرم افزار را خواند پس به همه توصیه میکنیم بر روی شبکه اجتماعی کار کنند ولی تمام تخم مرغ هایشان را در این سبد نگذارند چرا که ممکن است هر آن فیلتر شوند و کل دارایی ما نابود شود کما اینکه این صفحات دنیای مجازی هیچ مالکیت قطعی به شما نمیدهند و همین صفحات شما ممکن است از طرف موسسان این نرم افزارها نیز بسته شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت را بخوانید

5- تبلیغات کلیکی

تبلیغات بر اساس کلیک (Pay Per Click ) به تبلیغاتی گفته می‌شود که به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما هزینه دریافت میشود. در این روش ابتدا هزینه ای از مخاطب دریافت میکنند و به وی اعتبار میدهند و بعد به ازای هر کلیک از اعتبار حساب او کاسته میشود تا به اتمام برسد. اینتبلیغات کلیکی به دو شکل کلی در دنیا استفاده میشود.

روش اول تبلیغات کلیکی گوگل میباشد که وب سایت شما با پرداخت هزینه به گوگل در صفحات اول این موتور جستجو نمایش داده خواهد شد و به ازای کلیک کاربران بر سایت شما از موجودی شما کسر میشود که جهت آشنایی بیشتر با این روش میتوانید مقاله تبلیغات کلیکی گوگل را مطالعه کنید.

روش دوم تبلیغات کلیکی به این شکل است که شما به سایتهای تبلیغاتی سفارش تبلیغ میدهید و آن سایت با نمایش تبلیغ شما در سایتشان به ازای کلیک هر کاربر بر روی تبلیغ شما از شما هزینه دریافت میکنند.

دیجیتال مارکتینگ شامل روشهای دیگری نیز میشود که در مقالات بعدی سعی میکنیم سایر روشهای آن را توضیح دهیم.

مزایای استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی مزایا و ویژگی هایی دارد که استفاده از آن به یک امری مهم تبدیل شده است.

دسترسی آسان به مخاطب

دیجیتال مارکتینگ با ابزارهایی که در اختیار ما قرارداده است کمک می‌کند ساده تر به مخاطبان دسترسی پیدا کنید و پیام‎ها را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان قرار دهید.

قیمت مناسب

هزینه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی سنتی بسیار پایین تر است و بازگشت سرمایه بیشتر است. به جرات میتوان گفت کم هزینه ترین و بهینه ترین روش تبلیغات در بازار کنونی دیجیتال مارکتینگ میباشد. شرکت عصر آسیا به عنوان مجری دیجیتال مارکتینگ در اصفهان این روش را برای شرکتهای متعدد در اصفهان انجام داده که بدون اغراق همه این موارد برای صاحبان کسب و کارها راضی کننده بوده است

امکانات متنوع تبلیغاتی

تنوع بالا در امکانات تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی دیجیتال باعث میشود که بتوانیم برای هر دسته از مخاطبان از شیوه موثرتر استفاده کنیم. شرکت طراحی سایت عصر آسیا امیدوار است که این مقاله توانسته باشد شما را تا حدودی با دیجیتال مارکتینگ آشنا کرده باشد.

1 پاسخ
  1. امیر محمد خجسته
    امیر محمد خجسته گفته:

    مقاله جالبی بود / من هم در فن سئو مطلبی تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ در اصفهان نشوته ام که میتونید اون را هم مطالعه کنید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *