بهترین شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین روش طراحی سایت در اصفهان

بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان یا سئو سایت اصفهان را چگونه شناسایی کنیم ؟؟؟

اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور و سومین شهر پر جمعیت ایران دارای موقعیت های بسیار خوبی از لحاظ کسب و کار می باشد .

وجود شرکت ها و واحد های تولیدی و بازرگانی متعدد در این استان و پشتکار و تلاش فراوان مردم این شهر باعث شده است این شهر از لحاظ  اقتصادی و فناوری بعد از پایتخت به عنوان یکی از ستون های اصلی کشور به حساب می آید، اما این گستردگی محیط کسب و کار باعث رونق صنعت اینترنت و تبلیغات شده است ، اکثر واحد های تولیدی که در استان اصفهان مشغول فعالیت می باشند درصدد هستند محصولات و خدماتشان را به بهترین شکل ممکن به خریداران داخلی و خارجی عرضه نمایند.

احساس نیاز به معرفی و تبلیغ محصول در میان کاسبان و بازاریان اصفهان باعث شده خیل عظیمی از این افراد در پی طراحی سایت برای معرفی خدمات و محصولات خود باشند .

احساس نیاز به داشتن یک سایت خوب باعث شده اکثر این شرکت ها در پی یافتن یک شرکت طراحی سایت خوب در اصفهان باشند .اما چگونه می توانیم بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان را انتخاب کنیم .معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب در اصفهان چیست ؟

در اینجا به چند روش که شرکت ها برای رسیدن به یک طراح وب سایت از آن استفاده می کنند ، اشاره خواهیم کرد :

بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان

  • رجوع به شرکت های تبلیغاتی یا کانون های تبلیغاتی

از آن جایی که از اولین نیازهای اکثر موسسات و شرکت ها خدمات چاپ و طراحی برای کارت ویزیت و یا سربرگ می باشند آنها خیلی سریع با یک کانون تبلیغاتی یا چاپخانه آشنا می شوند و سفارشات چاپی خود را برای آن ها می فرستند و در ادامه نیز چنانچه نیازمند طراحی لوگو و حتی عکاسی صنعتی در اصفهان باشند نیز سعی می کنند با همان کانون ها کار کنند در ادامه این مسیر وقتی این موسسات احساس نیاز به یک وب سایت می کنند باز هم جهت طراحی سایت به سراغ همان شرکت های تبلیغاتی و چاپی می روند که خوب ادامه ی این روند قابل پیش بینی است ، از آن جایی که فرآیند طراحی سایت نیازمند تخصص مربوط به خود می باشد این کانون ها سعی می کنند سفارش را از مشتری گرفته و خودشان با شرکت های طراحی سایت در اصفهان رابطه برقرار میکنند و با یک واسطه وب سایت مشتری را به یک شرکت آی تی سفارش می دهند.

این پروسه در ابتدا به خوبی انجام می شود منتها به انتهای کار نرسیده نارضایتی کارفرما را در بر خواهد داشت چراکه آنچه در ذهن مشتری بوده است توسط واسطه به اجرا کننده نهایی خوب انتقال داده نشده است و در نتیجه وب سایت آنچه که مورد نظر مشتری بوده نخواهد شد.

تجربه ثابت کرده است که در این روش هیچ گاه نمی توان صاحب وب سایت خوب و بدون مشکلی شد چرا که وب سایت پس از راه اندازی نیازمند پشتیبانی می باشد و در واقع اصلی ترین قسمت کار یک وب سایت پس از راه اندازی شروع میشود، زمانی که مشتری شروع به کار کردن با سایت میکند و کم کم عیوب کار مشخص میشود. وب سایت بدون پشتیبانی مانند خودرو بدون خدمات پس از فروش می باشد که با حادث شدن اولین عیب درد سرها شروع می شود.

با تمام احترامی که برای کانون های تبلیغاتی قائل هستیم منتها بهتر است که هر کس در کاری که در آن دارای مهارت و تخصص است ، ارائه ی خدمات داشته باشد.

بهترین روش طراحی سایت

  • سفارش طراحی سایت به دانشجویان یا افراد عادی

روش دومی که اکثر شرکت ها به سراغ آن می روند سفارش طراحی سایت به دانشجویان یا افراد عادی می باشد که عموما هیچ مکان ثابت و مشخصی ندارند وعلی القاعده دارای تجربه کافی و کاملی نیز نیستند .این روش نیز طرفداران خود را دارد چرا که عموما کسانی که در ابتدای راه طراحی وب سایت هستند با هزینه های بسیار ناچیز و حتی گاهی رایگان به انجام یک پروژه می پردازند چرا که عموما هیچ گونه هزینه ی جانبی ندارند . مشکلی که دراین روش برای وب سایت های طراحی شده پیش می آید این است که حتی اگر طراحی اولیه هم مورد پسندشان باشد در ادامه برای مباحث پشتیبانی و ارتقاء وب سایت به مشکل بر می خورند چرا که فرد اجرا کننده را نمی توانند پیدا کنند

دوره طراحی سایت

  • شرکت در دوره های طراحی سایت

یک سری از افراد وقتی نیاز به وب سایت پیدا می کنند تصمیم می گیرند خودشان در دوره های طراحی سایت شرکت کرده و آموزش های لازم را ببینند که خودشان بتوانند طراحی سایت مورد نظرشان را انجام دهند .این روش می تواند روش خوب و قابل اعتمادی باشد منتها برای اینکه یک نفر غیر حرفه ایی بتواند حتی با ابزارهای آماده یک وب سایت برای خود راه اندازی کند نیازمند 30 تا 50 ساعت آموزش میباشد که خوب پس از طی این دوره آموزشی مطمئنا نمی تواند مانند یک فرد حرفه ای وب سایت طراحی کند در نتیجه 2 تا 3 ماه شاید زمان نیاز داشته باشد تا بتوانند با آزمون و خطا و کسب تجربه یک سایت نسبتا مناسب راه اندازی کند که البته خود آن وب سایت پس از آنهمه زمان و دردسر باز هم 90 در صد موارد باب میل آن شخص نیست و پس از طی یک مدت زمان 6 ماهه در نهایت تصمیم می گیرد به یک شرکت طراحی سایت مراجعه کرده و از آن ها بخواهد که با ویرایش دستپخت شش ماهه وی ، یک سایت خوب به ایشان تحویل دهند که عملا در چنین شرایطی شرکت طراحی سایت مجبور هستند کار را از ابتدا شروع کرده چرا که انجام بعضی کارها از ابتدا بهتر از اصلاح یک کار خراب است .

  • و اما بهترین روش !!!!

به نظر ما بهترین روش برای یافتن بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان استفاده از سرچ های اینترنتی و سپس پرس وجو کردن از مشتریانی است که آن شرکت ها برایشان کار کرده اند.

هیچ چیز بهتر از مشتریانی که یک بار از یک شرکت طراحی سایت خدمات گرفته اند نمی تواند کیفیت خدمات یک شرکت طراحی سایت را نشان دهد . از آن جایی که اکثر شرکت ها و موسساتی که دنبال طراحی سایت هستند نیز اطلاعاتی در مورد دنیای اینترنت ندارند لذا پرس و جو کردن کردن از مشتریان یک شرکت طراحی سایت بهترین روش جهت تحقیق برای پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت خوب می باشد .

اصفهان یک شهر صنعتی با پتانسیل گردشگری بسیار بالاست و ساکنین این شهر زیبا می توانند با استفاده از قدرت دنیای اینترنت به راحتی خدمات و محصولات خود را نه تنها به کل ایران بلکه به بازارهای جهانی نیز معرفی کنند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *