اگر وبسایت ندارید چه چیزی را از دست داده اید؟

بدون داشتن وب سایت، کسب و کار خود را از دست می‌دهید!!

جای تعجب است که چگونه بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز موفق به ایجاد یک وبسایت برای فعالیت خود نشده‌اند! فرض کنید شما یک حرفه پر مشغله دارید و سخت مشغول انجام کارهایی هستید که وقت زیادی از شما می گیرد؛ باید حساب و کتاب کارهای خود را داشته باشید؛ واضح است که سرتان خیلی شلوغ است و از افزایش فروش خود لذت می برید….

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که بدون داشتن وب سایت، درصد زیادی از مشتریانی که آماده خرید محصولات یا خدمات شما هستند را از دست می دهید؟ حتی اگر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید، اما هنوز وب سایت راه اندازی نکرده باشید، فرصت‌های بزرگی را از دست داده اید!!

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد چرا داشتن وب سایت می تواند موفقیت شما را بیشتر کند، سوددهی کسب و کارتان را افزایش دهد و بهترین شرایط را برای رشد تجارت تان فراهم سازد.

اگر هنوز اقدامی برای طراحی سایت حرفه‌ای انجام نداده اید، یا اطلاعاتی درباره داشتن سایت اختصاصی ندارید، کارشناسان شرکت عصر آسیا در خدمت شما هستند تا با مشاوره رایگان، مزیت ها و ارزش های یک وب سایت را برای شما تشریح کنند.

ضرورت داشتن طراحی سایت

آیا حضور در رسانه های اجتماعی یا فعالیت تجارت الکترونیکی، کافی نیست؟

یکی از سوالات مهم که برای اکثر کاربران و صاحبان مشاغل سنتی مطرح می شود این است که آیا رسانه های اجتماعی برای تبلیغات آنلاین و پیدا کردن مشتری های بیشتر کافی نیستند؟ و چرا باید وب سایت داشته باشیم؟!

اگر در ابتدایی مسیر کسب و کار خود قرار دارید، ممکن است تصمیم بگیرید که بودجه کمتری را برای طراحی سایت اختصاصی صرف کنید؛ چون هم زمان محدودتری برای تبلیغات دارید و هم می خواهید هزینه های خود را مدیریت کنید؛ بنابراین ترجیح می دهید از رسانه هایی نظیر پینترست، فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید یا حتی از وب سایت های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های چند فروشندگی استفاده کنید.

هر کدام از این پلتفرم ها، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. وقتی شما از پلتفرم های دیگر استفاده می کنید، هیچ مالکیتی نسبت به مدیریت کسب و کار آنلاین خود نخواهید داشت.

اگر وب سایت نداشته باشید و از سایر وب سایت های همکاری در فروش یا پلتفرم های چند فروشندگی استفاده کنید، محتوای اختصاصی خود را در اختیار نخواهید داشت و باید اطلاعات خود را به گونه‌ای قالب بندی کنید که با پلتفرم سایت پذیرنده مطابقت داشته باشد.

یکی دیگر از معایب استفاده از سایت‌های واسطه برای فروش محصولات، این است که سایت پذیرنده، اختصاصی نیست و ممکن است به سختی مشتریان خاص کسب و کار شما را جذب کند.

از طرف دیگر، مشتریان و کاربران اینترنت در پلتفرم های چند فروشندگی به راحتی نمی توانند محصولات یا خدمات خاص را با یک کلیک پیدا کنند. ممکن است محصولات شما رقبای زیادی در سایت پذیرنده داشته باشد و بنابراین در موتورهای جستجوگر نمایش داده نمی شوید. به این ترتیب، مشتریان زیادی را از دست می دهید چون شما را پیدا نمی کنند.

با توجه به این مشکلات، داشتن یک سایت اختصاصی برای همه مشاغل، یک امر مهم محسوب می‌شود. اگر سایت خود را داشته باشید، هر نوع محتوایی که  به نفع کسب و کارتان باشد می توانید منتشر کنید. تولید محتوا صوتی، ویدیویی و متنی و انتشار قالب های مختلف محتواهای تصویری در وب سایت شخصی به مراتب راحت تر انجام می گیرد.

اگر کسب و کارتان یک سایت مخصوص به خود داشته باشد، هر گونه اطلاعات شخصی، تاریخچه شرکت، سوابق فعالیت ها و گالری پروژه ها و تصاویر را می توانید به راحتی با مدل های دلخواه خود به وب سایت اضافه کنید.

یکی دیگر از مهمترین مزایای طراحی سایت اختصاصی، برنامه ریزی دقیق تر برای سئو سایت حرفه‌ای است. یک وب سایت که متعلق به کسب و کار شما باشد، راحت تر توسط کاربران جستجو می شود و شما می توانید در موتورهای جستجوگر رتبه بهتری به دست بیاورید. از طرف دیگر، کاربران با مراجعه به سایت شخصی شما، بهتر و بیشتر به شما اعتماد می کنند و این عامل فروش شما را افزایش می دهد.

مزایای طراحی سایت

مهمترین ویژگی های یک سایت حرفه ای چیست؟

برای طراحی سایت حرفه ای، استفاده از کارشناسان با تجربه که در این زمینه مهارت کافی دارند، یک ضرورت محسوب می شود. شما شاید بتوانید یک وب سایت با امکانات اولیه را با استفاده از قالب ها یا کدهای پیش نویس شده راه اندازی کنید و در کوتاهترین زمان کسب و کار آنلاین داشته باشید، اما بهتر است برای داشتن سایت تخصصی، استفاده از قالب های آماده را کنار بگذارید و این کار را به طراحان حرفه‌ای واگذار کنید.

یک سایت، تمام اطلاعات ضروری شما را در بر می‌گیرد؛ گرافیک و جلوه های بصری فوق‌العاده ارائه می‌دهد و بر اساس اصول سئو سایت، طراحی می شود، بنابراین فرصت عالی را در اختیار شما می گذارد تا با یک مدیریت صحیح، بازاریابی اینترنتی اصولی را اجرا کنید.

داشتن وب سایت اختصاصی برای همه کسب و کارها این امکان را به مدیران و مشتریان می‌دهد که با یکدیگر ارتباط داشته باشند و بتوانند محصولات و خدمات را معرفی کنند. در وب سایت خود بخش وبلاگ را نیز راه اندازی کنید که در برگیرنده محتواهای موثر و باکیفیت و اخبار مرتبط با کسب و کار شما باشد. حتی می توانید در وب سایت خود بخش کاتالوگ الکترونیکی را راه اندازی کنید که نمایانگر محصولات و خدمات شما است.

به عنوان سخن پایانی لازم می‌دانیم بگوییم که داشتن وب سایت باعث می شود که کسب و کارهای سنتی از رقبای خود متمایز باشند و در دسترس مشتریان بیشتری قرار بگیرند.

هر آنچه که برای طراحی سایت حرفه ای در اصفهان نیاز دارید از طریق کارشناسان ما ارائه می شود. برای دریافت قیمت طراحی سایت یا مشاوره طراحی سایت و سئو سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. اکنون بهترین زمان برای اقدام است تا درآمد بیشتری از کسب و کار خود در فضای اینترنت به دست بیاورید.

 

منبع:

https://www.namecheap.com/blog/without-a-website-losing-business/

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *