طراحی سایت امن ترین راه ارتباط با مشتریان

یکی از نیاز های امروز دنیای ما ارتباط بیشتر و منسجم تر با دنیای اطراف است. به خصوص اگر نیاز باشد از شغل و حرفه ی خود کسب درآمد فوق العاده داشته باشیم نیاز به این ارتباط رنگ و شکل به خصوصی به خود میگیرد. البته که در عصر ارتباطات روش های منسوخ گذشته کاربردی ندارد و بهترین راه ارتباطی با مشتریان امروزه راه هایی هستند که به اینترنت و فضای مجازی مرتبط می شوند. در بین تمام این موارد طراحی سایت امن ترین راه ارتباط با مشتریان است. اما اینکه هر سایت به چه نحوی طراحی شود و چه طور بیشترین بازخورد را داشته باشد به اصول طراحی سایت و سئو سایت باز میگردد. هر سایت برای طراحی نیاز به امکانات ویژه و مخصوص خود دارد و نمی توان گفت همه سایت ها را می شود شبیه به هم طراحی کرد. اما در حال حاضر وردپرس یکی از قالب های مورد علاقه ی کاربران برای طراحی سایت به شمار میرود.

شاید سهولت در طراحی و کار با فضای مدیریت و سئو پذیری عالی این قالب باعث این محبوبیت باشد. سایت ها و مقالات زیادی هستند که می توان برای آموزش طراحی سایت با وردپرس از آنها بهره گرفت اما مشکل اصلی در طراحی سایت مهارت استفاده از ماژول ها یا امکانات قالب وردپرس میباشد. بارزترین مثال دراین خصوص کار با فضای فتوشاپ است شاید شما به راحتی فتوشاپ را روی سیستم خود نصب کنید و بتوانید با ابزار های موجود در این برنامه عکس هایی را ویرایش کنید اما هیچ گاه نمیتوانید با مهارت کسی که سال ها با این برنامه کار کرده است به ویرایش بپردازید.


حال اگر به یاد گیری طراحی سایت با وردپرس علاقه مند هستید می توانید به فایل آموزشی مراجعه نمایید یا از کلاس های آموزشی بهرمند شوید اما اگر برای کسب و کار خود به سایتی حرفه ای نیاز دارید که مانند یک نمایشگاه دائم یا یک فروشگاه شبانه روزی بتواند به مشتریان شما خدمات عالی ارائه کند بهتر است این کار را به متخصصین این کار محول کنید تا بهترین فضا و شرایط را برای کسب و کار شما مهیا کنند.

اما چرا تاکید من در این مطلب برای طراحی وب سایت یک قالب وردپرس میباشد:

اول اینکه وردپرس یک cms جهانی است که متخصصین طراحی وب هر روز برای ارتقاء این قالب طراحی سایت امکانات و قابلیت های جدید به این آن اضافه میکنند.

دوم اینکه مشکلات طراحی وب سایت های کد نویسی اصولا در این قالب وجود ندارد علاوه بر این وردپرس علاوه بر محبوبت در بین صاحبین مشاغل قالب کاربردی در شرکت های طراحی سایت به حساب می آید بنابراین اگر شما با شرکت قبلی با مشکل مواجه شدید یا نیاز به انتقال سایت خود از آن شرکت داشتید این امر به سهولت قابل انجام می باشد .

تبلیغات در حوزه اینترنت به روش های مختلفی انجام میشود مثل کانالهای ایستاگرام – فیس بوک –تلگرام و…. یکی دیگر از روشهای تبلیغات طراحی سایت و قراردادن آن در صفحه ی اول گوگل است. شبکه های اجتماعی فقط به عنوان کانالها و مجراهایی خوب هستند که این مشتری ها را به سمت سایت ما سرازیر کنند یعنی در اصل سایتها مرکز کل فعالیتهای ما در دنیای آنلاین میباشد.


گوگل موثرترین روش برای رفع نیازهای مردم است در این مقاله سعی بر آن داریم به انواع وبسایت اشاره کنیم : دو CMS معروف در دنیا وجود دارد که اصول سایت ها رو بر اساس آنها طراحی میکنند Goomla -2 Worldpress -1

نرم افزارها دو دسته هستند نرم افزار تحت وب مثل CSS و HTML و نرم افزارهای تحت ویندوز یعنی نرم افزارهایی که بر روی ویندوز نصب میشود مانند office نرم افزارهای تحت وب عموما با دو زبان نوشته میشوند که در واقع Cms با این زبان ها نوشته میشود: 1-asp : که متعلق به شرکت مایکروسافت هست و اصولا برای سایتهای اتوماسیون به کار گرفته میشود به عنوان مثال سایتهایی که میخواهند به سیستم حسابداری وصل شوند از این زبان استفاده میکنند . این زبان برای سایتهایی که میخواهند سئو انجام دهند مناسب نمیباشد. 2-php : که متعلق به شخص یا مجموعه خاصی نیستند و زبان رایج تری برای طراحی صفحات وب است که در واقع جهانی و استاندارد هستند. معایب cms شخصیASP

  1. ظاهر خوبی ندارند و در واقع جذابیت لازم را ندارند
  2. محدود به دانش شرکت طراح هستند
  3. وابسته به همان شرکت طراح هستند و شرکت دیگری نمیتواند ادامه کار را در دست بگیرد
  4. اصولا خیلی خطا دارند و سرعت لود آن گاها پایین است

Cms جهانی ظاهر جذابی دارند و معایب cms شخصی را ندارند . پنل مدیریت آنها خیلی خوب و قوی است ولی سطوح دسترسی محدودی دارند یعنی بعضی از این سایتها را به دلیل فیلتراسیون نمیتوان جهانی کرد مثل سایت املاک .

امیدواریم این مقاله از طراحی سایت در اصفهان توانسته باشد اطلاعات لازم درباره ویژگی های طراحی سایت با وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد با سایر مقاله طراحی سایت و سئو سایت در اصفهان با ما همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *