لیست فروشگاه سازهای ایرانی

لیست فروشگاه سازهای ایرانی

لیست فروشگاه سازهای ایرانی

با توجه به دنیای پیچیده و گسترده ی اینترنت و ارتباطات باید گفت کسب و کارهای امروزی برای رونق و معرفی محصولات خود درصدد هستند تا سایتی بعنوان فروشگاه اینترنتی طراحی کنند. برای این کار بهترین اقدام استفاده از فروشگاه ساز اینترنتی است. فروشگاه ساز یک نرم افزار فروشگاه اینترنتی می باشد که بر اساس وب می باشد و این امکان را برای افراد فراهم می کندتا سایت فروشگاهی خودرا بدون نیاز به دانش و اطلاعات برنامه نویسی در کمترین زمان همچنین کمترین هزینه بسازند. امروزه شرکت های زیادی به ارائه ی این خدمات پرداخت اند بنابراین انتخاب بهترین فروشگاه ساز برای افراد کمی دشوار شده است. از این رو شرکت طراحی سایت در اصفهان قصد دارد در این مقاله شما را با بهترین فروشگاه سازهای اینترنتی آشنا کند تا انتخاب درست و سودمندی داشته باشید.در ادامه به ویژگی های بهترین فروشگاه سازهای اینترنتی خواهیم پرداخت.

بهترین فروشگاه سازهای ایرانی

در بین کسب و کارهای آنلاین یکی از بهترین و محبوب ترین آن طراحی سایت اصفهان و راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد. به همین منظور میتوان گفت اقدام مهمی که در راستای ساخت فروشگاه اینترنتی باید انجام داد، انتخاب درست و مناسب بهترین سیستم فروشگاه ساز می باشد. سیستم های فروشگاه ساز دارای معایب و مزایایی هستند که باید همه ی این موارد را ارزیابی کرد و در بین آنها بهترین را انتخاب نمود. ناگفته نماند اکثر این سیستم ها برای ارائه ی این خدمت حق اشتراک ماهانه  یا حتی سالیانه معین می کنند، در این میان سیستم هایی نیز هستند که ارائه ی این خدمات را بصورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهند اما برای استفاده از امکانات و خرید افزونه همچنین ماژول باید هزینه پرداخت شود. حال که باساز و کار این سیستم آشنا شدید به معرفی چند فروشگاه ساز ایرانی می پردازیم.

1- فروشگاه ساز ایرانی وب پویا

یکی از سیستم های فروشگاه ساز، فروشگاه ساز وب پویا می باشدکه فعالیت این فروشگاه اینترنتی از سال 1384 شروع شده است. طراحی این فروشگاه ساز بر پایه ی وردپرس می باشد و توانسته امکانات خوبی در اختیار افرادو مشتریان خود نسبت به فروشگاه ساز های دیگر عرضه کند. این فروشگاه اینترنتی دارای مزیتی مهم می باشد که میتوان گفت با یکبارپرداخت هزینه میتوان تا سالها ار این خدمات فروشگاه ساز بهره مند شد و این نشان ازمادام العمر بودن این فروشگاه سازاست. هزینه ی پرداختی که باید سالیانه انجام داد تنها هزینه ی تمدید دامنه و هاست می باشد. امکاناتی که این شرکت ارائه می دهد عبارتند از : مدیریت فارسی بدون نیاز به کد نویسی – فیلم آموزشی از قسمت های مختلف فروشگاه – پشتیبانی 24 ساعته بصورت رایگان- اتصال به سامانه ییامکی- اتصال به انواع درگاه پرداخت- ارائه و ایجاد کوپن های تخفیف- اتصال به سیستم حسابداری-امکان معرفی محصولات متغیر بصورت بی نهایت- امکان تعریف مگامنو. با در نظر گرفتن این امکانات راحت تر می توان سیستم فروشگاه ساز مدنظر خود را انتخاب نمود.

لیست فروشگاه سازهای ایرانی

2- فروشگاه ساز پرتال

از دیگر سیستم های فروشگاه ساز می توان به فروشگاه ساز پرتال اشاره نمود این سیستم دارای ویژگی قابل ذکری می باشد که در سئو و بهینه سازی آن بسیار خوب  عمل می کند و علت آن وجود تیم قوی و ماهری است که در خصوص سیستم فروشگاه ساز بخوبی کار می کند. در این بین نکته ای که میتوان گفت از معایب این سیستم به حساب می آید پرداخت ماهانه و سالانه هزینه برای فعال و در دسترس بودن آن می باشد. در غیر این صورت دسترسی به این فروشگاه ها امکان پذیر نمی باشد. پرداخت هزینه بصورت ماهانه در ابتدا شاید از هزینه های دیگر فروشگاه ها کمتر باشد اما در طولانی مدت این هزینه ها افزایش پیدا می کند. امکانات ارائه شده توسط فروشگاه ساز پرتال عبارتند از: استفاده از قالب کامل فارسی – پشتیبانی 12 ساعته از 9 صبح تا 10شب-امکان اتصال به درگاه بانکی- امکان ارسال تیکت توسط مشتری. این موارد از مهمترین امکانات این فروشگاه می باشد.

3-فروشگاه ساز وبزی

وبزی یکی دیگر از بهترین فروشگاه سازهای اینترنتی می باشد که خدمات و امکانات خود را بصورت رایگان در اختیار مشتریان و افراد قرار می دهد با استفاده از نسخه ی رایگان می توانید یکی از قالب های تعیین شده را انتخاب کرده و فروشگاه مد نظر خود را بسازید. نکته ی قابل توجه این فروشگاه ساز ها کامل نبود امکانات آنهاست و این میتواند در طولانی مدت مشکلاتی را بوجود بیاورد. امکاناتی که این فروشگاه ساز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد عبارتند از:  مدیریت ساده و راحت- سرعت بارگذاری بالا- امکان ویرایش ظاهری سایت-امکان جستجوی محصولات- دارا بودن سبد خرید.

4- فروشگاه ساز شاپفا

فروشگاه ساز شاپفا از بهترین و قوی ترین فروشگاه ساز های ایران می باشد که دارای سه طرح از جمله رایگان و طلایی و برلیان می باشد. نکته ای که باید درباره ی این فروشگاه ساز گفت این است که دسترسی و فعال بودن این سیستم بطور دائمی و همیشگی نیست و برای در اختیار داشتن این سیستم نیاز به پرداخت ماهانه و سالانه هزینه می باشد در غیر اینصورت سیستم از دسترس خارج می شود. امکانات ارائه شده توسط این فروشگاه ساز بدین شرح می باشد: -دارا بودن بخش وبلاگ -کاربری آسان و ساده -داشتن گالری تصاویر- پشتیبانی آنلاین و تماس تلفنی-استفاده آسان و ساده- سئو و بهینه سازی قوی.

5- فروشگاه ساز سی فایو

از دیگر فروشگاه سازهای اینترنتی برتر می توان به فروشگاه ساز سی فایو اشاره کردکه موفق به جذب بسیاری از افراد شده است و توانسته نظر و رضایت مشتریان خود را جلب کند. این فروشگاه به مدت 1 ساعت آموزش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و بعد از آموزش امکانات فروشگاه ساز را در اختیار آنها می گذارد همچنین این فروشگاه ساز برای مشتریان خود امکان اتصال به اینستاگرام را فراهم کرده است. این فروشگاه ساز پس از آموزش یک ساعته به مشتریان، فروشگاه را در اختیار آنها قرار می دهد.امکاناتی که این فروشگاه ساز ارائه می دهد عبارتند از : -امکان نامحدود منو-تست رایگان به مدت 7 روز- دارا بودن گالری تصاویر- دارای منوی آبشاری-امکان تغییر ظاهر سایت.

6-فروشگاه ساز بیدک

فروشگاه ساز بیدک با دارا بودن سه طرح و اشتراک گذاری آن انتخاب را برای افراد راحت نموده است. طرح هایی که این فروشگاه ساز ارائه می کند بدین شرح می باشد طرح رایگان که در ازای هر سفارش انجام شده 5 درصدکارمزد دریافت می شود. طرح دوم بصورت ماهانه می باشد که به ازای هرسفارشی مبلغ معینی به همراه 2 درصد کارمزد دریافت می شود. طرح سوم دریافت مبلغ بیشتر بدون گرفتن کارمزد می باشد. از معایب این فروشگاه این است که شاید در ابتدا هزینه ها کم بنظر برسد اما با بالارفتن تعداد سفارش ها قسمت عمده ی سود به عنوان کارمزد در اختیار این فروشگاه ساز قرار می گیرد که در طولانی مدت با افزایش این هزینه ها ضرر بیشتری به افراد وارد می شود. در کنار این معایب فروشگاه ساز بیدک امکاناتی در اختیار مشتریان خود در سیستم فروشگاه ساز خود قرار داده است. که عبارتند از: امکان ایجاد بن تخفیف- اتصال به شبکه های اجتماعی –پشتیبانی تلفنی ، چت و ایمیل- امکان اتصال به درگاه بانکی- داشتن سیستم کنترل موجودی.

لیست فروشگاه سازهای ایرانی

معرفی سیستم فروشگاه ساز ووکامرس

ووکامرس یک سیستم پرطرفدار برای ساختن سایت می باشدکه اغلب برای وبلاگ نویسی و ایجاد سایت های خبری مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم را نمی توان به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کرد اما می توان با استفاده از افزونه ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی ساخت. برای تبدیل آن به سیستم فروشگاهی باید آن را بروی CMS وردپرس نصب کردو به آن یک سیستم فروشگاهی اضافه کرد. دسترسی راحت و رایگان به امکانات اولیه این سیستم باعث شده از ووکامرس زیاد استفاده شود.

پایان

یک فروشگاه ساز میتواند کمک کند تا افراد برای کسب و کارخود براحتی و از روشی درست اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی خود کنند. فروشگاه ساز های اینترنتی بسیار زیاد می باشند و هرکدام از آنها دارای معایب و مزایایی می باشند که افراد با توجه به آنچه مدنظر دارند می توانند آن را انتخاب کرده و سود دهی خود را از فروش اینترنتی بدست بیاوردند بنابراین انتخاب درست یک فروشگاه ساز خوب در گرو بررسی و دقت افراد می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *