اصول طراحی یک صفحه فرود حرفه ای

اصول طراحی یک صفحه فرود حرفه ای

اصول طراحی یک صفحه فرود حرفه ای

یکی از بخش های مهم در یک سایت  صفحه فرود آن می باشد که کاربرد آن اغلب برای تبلیغات گوگل و رپورتاژ می باشد. دانش کافی درباره ی استفاده از این صفحه فرود می تواند تاثیرات بسیار زیادی در کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد. این صفحه بطور معمول مواردی را در برمی گیرد از جمله : لینک های مهم داخلی ، فرم های دریافت اطلاعات، دسته محصولات خاص یا بطور کلی دسته بندی محصولات که باید بصورت اصولی و بر طبق قواعد و تکنیک  ایجاد شوند درغیر این صورت علاوه بر اینکه سودمند واقع نمی شود بلکه برای سایت نیز مضر و اثرات منفی در بر خواهد داشت. عدم استفاده از لینک های داخلی درست و مناسب سبب هدایت کاربر به صفحات بی ربط می شود همچنین عدم طراحی مناسب و زیبا برای صفحات سبب خروج زود هنگام  کاربرازسایت می شود که همانطور که می دانیم با خارج شدن کاربر از سایت نرخ پرش افزایش پیدا می کند که باعث تاثیرات منفی بر سئو سایت می شود.

تاکید می کنیم یکی از صفحات مهم سایت، این صفحه می باشد بنابراین برای دریافت یک سئو خوب و با ارزش از این صفحه، عصرآسیا بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان به شما پیشنهاد می دهد که از صفحات دیگر سایت خود برای این صفحه لینک بگیرید در کنار این ها بک لینک های معتبر از سایر سایت های معتبر نیز بسیار اثر مثبتی دارد. در این مقاله قصد داریم تا اصول طراحی یک صفحه فرود حرفه ای را با شما در میان بگذاریم پس تا آخر با ما همراه شوید تا  از نکات مهم برای داشتن طراحی درست و اصولی برای صفحه فرود مطلع شوید.

آشنایی با اصول طراحی صفحه فرود

حال که با مفاهیم ابتدایی درباره ی صفحه فرود آشنا شدید لازم است بدانید برای داشتن یک صفحه فرود درست و جذاب باید نکات و اصولی را مربوط به سئو سایت اصفهان و طراحی می باشد بیشتر به آن دقت کرد. نکته ای که باید درابتدای امرمد نظر گرفت این است که  اگر موفق نشدیم یک صفحه فرود حرفه ای داشته باشیم هرچقدر هم برای این صفحه  اقدام به خرید ورودی یا ورودی ارگانیک کنیم  ما را به هدف اصلی خود برای ارائه ی خدمات و محصولات  نمی رساند به همین خاطر است که طراحی صفحه فرود بسیار مهم می باشد و تاکید بر داشتن صفحه فرود مناسب و خوب با رعایت نکاتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ، کمک بزرگی به ارتقای سودمندی سایتمان خواهد داشت. برخی از این موارد عبارتند از:

انتخاب عنوان جذاب

 با انتخاب عنوانی جذاب و مناسب برای صفحه فرود سایت میتوان باعث افزایش بالای درصد بازدید و انتخاب شدن صفحه شد بنابراین قبل از هر اقدامی باید از یک عنوان مناسب و جذاب همچنین مورد پسند کاربر استفاده نمود.در میان عنوان های مختلف و بسیار زیاد میتوان گفت عنوان هایی که بطور سوالی و چالش برانگیز می باشند مخاطبان بیشتری رابه خود جذب می کنند. نکته ی دیگر در این باره استفاده از کلید واژه های مهم کسب و کار می باشد که باید به هنگام انتخاب و نوشتن عنوان آن را لحاظ نمود. پرهیز از نوشتن عناوین طولانی و استفاده از عنوان های پنج کلمه ای میتواند به داشتن صفحه فرود کمک کند.

اصول طراحی یک صفحه فرود حرفه ای

معرفی کامل و دقیق محصولات و خدمات

در یک صفحه فرود حرفه ای شرط برآن است که محصولات و خدماتی که در این صفحه ارائه می دهیم بطور کامل و دقیق و واضح برای  مخاطب نوشته شود تا از خصوصیات و ویژگی های آن مطلع شود و علت اینکه از برند ما خریداری کند چیست. در کلیت مطلب باید گفت باید دلایل خاص بودن یا بعبارتی منحصربفرد بودن سایت برای مخاطب روشن و مشخص باشد.استفاده از گفتار و کلام عامیانه در صفحه فرود نیز مناسب و اثر بخش می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که ویژگی ها و آپشن هایی که برای خدمات و محصولات خود در نظر گرفته اید را با کاربر در میان بگذاریدتا شاهد سیر صعودی پیشرفت سایت خود شوید.

بکارگیری شیوه های مختلف محتوا نویسی

یکی از بزرگترین اشتباهات درباره ی محتوانویسی این است که فکر کنیم محتوانویسی تنها محدود به نوشتن متن می شود و اغلب در طراحی صفحه فرود آن را به چشم می بینیم. اگر صفحه فرود یک سایت پراز متن  باشد کاربر با مواجه با آن حس خوبی نمی گیرد و زمانی برای خواندن آنها صرف نمی کند.بنابراین برای داشتن یک صفحه فرود جذاب که باعث جلب نظر کاربر همچنین مورد پسند گوگل باشد نیاز است تا از تمامی روش های محتوایی استفاده نمود از جمله تصاویر ، ویدیو، موشن گرافیک ، پادکست و غیره …، اهمیت هریک از این آیتم ها بقدری بالاست که با افزودن  هر یک از آنها به صفحه فرود میتوان باعث ایجاد جذابیت همچنین تداوم حضور کاربر در سایت خود شد پس استفاده از تصویر و ویدیو و غیره در طراحی سایت و صفحه فرود فراموش نکنید.

برخورداری از فرم دریافت اطلاعات

داشتن یک فرم برای دریافت و برقراری ارتباط با کاربرمیتواند بر جذابیت صفحه فرود اثر داشته باشد به همین منظور باید سعی کرد اطلاعات اصلی از جمله نام و شماره تلفن کاربر را داشته باشیم لازم بذکر است که استفاده از اطلاعات بیشتر از مخاطب در یک فرم بصورت همزمان سبب کاهش میزان مشارکت در سایت می شود بنابراین تکیه کردن به چند اطلاعات مهم و اساسی کاربر کافی می باشد. دریافت اطلاعات از کاربر برای مطلع کردن او از خدمات و تخفیفات و فروش های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین با درمیان گذاشتن این موضوع با مخاطب باعث ایجاد رغبت بیشتر در او می شویم.

استفاده از لینک داخلی

میتوان برای ارتقای بیشتر سایت خود  از صفحه فرود به صفحات دیگر لینک داد  همچنین بحتما از صفحه لندینگ پیج خود به دیگر صفحات سایت خود لینک دهید همچنین متقابلا از صفحات با اهمیت سایت میتوان به صفحه فرود سایت لینک داد بطور کلی میتوان گفت با بکارگیری این روش سبب می شود از اعتبار تمام صفحات برای هم استفاده نمود. استفاده از لینک های داخلی و اتصال آنها به صفحه فرود سایت بسیار موثر و مفید می باشد.

قسمت نظرات مشتریان

برای معرفی مشتریان وفادار خود باید درصفحه فرود قسمتی را به آنها اختصاص داد تا با بیان نظرات مثبت خود درباره ی خدمات و محصولاتی که دریافت کرده است باعث ایجاد اعتماد و تاثیر مثبت بر بروی دیگرکاربران و مخاطبین شود. نا گفته نماند مشاهده ی رضایت و تعریف و تبلیغات ازجانب کاربران تاثیر بسزایی بر ارتقای سایت و فروش می گذارد.

سرعت صفحه فرود سایت

در یک سایت اصولی و درست یکی از مواردی که باید گفت بسیار مهم می باشد سرعت بالا و خوب آن است بطوری که باید هرصفحه برای لود شدن کمتر از دوثانیه زمان ببرد. بنابراین برای رسیدن به این منظور باید بروی قسمت تنظیمات و صفحه فرود بگونه ای کار کرد که سرعت لود شدن آنها بسیار بالا باشد. اهمیت سرعت در باز شدن صفحه بقدری زیاد می باشد که اگر سرعت بسیار کم باشد کاربر را از انتظار کشیدن برای باز شدن صفحه خسته  کند در نتیجه از مشاهده ی آن پیج منصرف می شود.

اصول طراحی یک صفحه فرود حرفه ای

جمع بندی

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم صفحه فرود در روند پیشرفت یک سایت بسیار موثر می باشد بطوری که اگر بتوان با دانش و اطلاعات کافی اقدامات و نکات کلیدی را برای طراحی یک صفحه فرود عالی انجام دادشاهد موفقیت مستمر خواهیم بود. رعایت اصول و نکات در این زمینه بسیار مهم می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *