تبدیل پیج اینستاگرام به سایت

تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی، به آسانی آب خوردن!

اپلیکیشن اینستاگرام  نه تنها یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی بلکه ابزاری بسیار قدرتمند برای معرفی کسب و کار و محصولات شماست. البته این روزها به دلیل سیاست های اجرا شده توسط دولت دسترسی به این اپلیکیشن محبوب با محدودیت های فراوانی روبرو شده است.

اگر شما هم صاحب یک  کسب و کاردر اینستاگرام هستید و دغدغه فروش دارید فرقی نداره که یک فروشگاه بزرگ رو اداره میکنید و یا یک کسب و کار خانگی شما باید تمامی راه های ارتباطی که مشتری به واسطه اون راه ها به شما وصل میشن رو پیدا کنید و روی تمام اون راه ها سرمایه گذاری کنید. در هر بازه زمانی ممکنه اقبال عمومی با یکی از این راه ها باشه مثلا سال های سال تبلیغات با تراکت و یا ارسال اس ام اس راه اثرگذاری بود اما با پیشرفت شبکه های مجازی این راه ها جای خودشون رو به کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام و وب سایت های اینترنتی دادن تا مدت ها کانال تلگرام بستر مناسبی برای تبلیغات بود اما اون هم جای خودش رو به پیج های اینستاگرام داد. در حال حاضر با توجه به سیاست هایی که در مورد فیلترینگ شبکه های مجازی در پیش گرفته شده بهترین راهی که بتونید در بازار رقابت باقی بمونید اینه که پیج اینستاگرام خودتون رو به یه فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید میپرسید چطوری ؟کافیه با ما به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان که در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام اصفهان نیز به عنوان یک ابرمدعی در این شهر شناخته شده است، تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

مزایای تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی

احتمالا الان یه سوال ذهنتون رو درگیر کرده ” تبدیل پیج اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی چه مزیتی برای من خواهد داشت “

اولین و مهم ترین حسن یک فروشگاه اینترنتی اینه که اطلاعات سایت شما روی سرورهای ایرانی بارگزاری میشه و در هر شرایطی سرورهای ایران در دسترس خواهند بود، پس دیگه نگران فیلترینگ نخواهید بود. مورد دوم اینه که شما میتونید در کمترین زمان محصولاتی که داخل پیجتون داشتید رو به فروشگاهتون انتقال بدید با این تفاوت که دسته بندی محصولات در فروشگاه اینترنتی بسیار قوی تر و دسترسی اون برای مخاطبینتون بسیار راحت تر خواهد بود. علاوه بر اون شما زمان کمتری رو برای پاسخگویی به مشتری صرف میکند، چون تمام اطلاعات مربوط به هر محصول مثل سایز، رنگ، موجودی و قیمت برای هر محصول جداگانه ذکر شده و مشتری راحت تر میتونه محصول مورد نظرش رو انتخاب کنه و حتی نیاز نداره که شماره کارت از شما بگیره چون خودش از طریق درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی پرداختش رو کامل میکنه. دیگه نیازی نیست هر دقیقه دایرکت اینستاگرامتون رو چک کنید فقط کافیه  روزانه پنل سفارش هاتون رو چک کنید و خرید های مشتریان رو براشون ارسال کنید.

از موارد دیگری که معضل بزرگی برای فروشگاه ها محسوب میشه چک کردن موجودی هاست ممکنه ادمین شما محصولی رو از طریق اینستاگرام بفروشه که فروشنده شما قبلا اون محصول رو فروخته باشه و این تناقض وجه کاری شما رو زیر سوال میبره اما فروشگاه اینترنتی این مشکل رو هم حل کرده چطوری ؟ کافیه وب سایتتون رو به برنامه حسابداریتون متصل کنید تا به صورت اتوماتیک موجودی وب سایت هم اصلاح بشه و شما هم مقابل مشتری بدقول نشید.

تبدیل پیج اینستاگرام به سایت

قطعا اگر فروشگاه اینترنتی کارایی و کارآمدی لازم رو نداشت، بزرگترین فروشگاه های دنیا مثل آمازون ، علی بابا و یا دیجی کالا این بستر رو برای فروش و ارائه محصول خودشون انتخاب نمیکردن و فقط از طریق اپلیکیشن اینستاگرام به فروش ادامه میدادن اما مشخصه که اینستاگرام به طور 100 درصد پاسخگوی نیاز یک فروشگاه نیست و باید از وب سایت برای فروش بیشتر و ارائه کامل تر محصولات استفاده کرد.

شایدم براتون سوال پیش بیاد کار کردن با اینستاگرام خیلی راحته اما کارکردن با وب سایت این قدر هم ساده نیست باید بهتون بگم که سخت در اشتباهید چون محیط کاربری فروشگاه های اینترنتی به گونه ای طراحی شده که هر کسی با کمترین دانش کامپیوتری بتونه فروشگاه اینترنتی خودشو مدیریت کنه البته ما تمام آموزش های لازم برای درج محصول، قیمت و توضیحات رو به شما خواهیم داد و نکته مهم تر فراموش نکنید که ما فروشگاه شما رو یکسال پشتیبانی خواهیم کرد. اگر شما هم به دلیل فیلتر شدن اینستاگرام فروشتون کمتر شده ما برای شما طرح ویژه ای داریم پس تردید نکنید و برای گرفتن مشاوره با کارشناسان فروش شرکت عصر آسیا تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *