لزوم مشاوره طراحی سایت با کارفرما

چند دلیل مهم که نشان می دهند شما به یک مشاور طراحی وب نیاز دارید
آیا نسبت به وب سایت قدیمی خود احساس دلبستگی می کنید؟ آیا به آن به عنوان یک ابزار تجاری و یک اثر هنری واقعی افتخار می کنید؟ آیا فروش سایتتان عالی است؟ آیا توانسته اید از سایت قدیمی خود درآمد کسب کنید؟
اگر پاسخ به هر یک از این سؤالات، “خیر” است، سایت شما با پتانسیل کامل ساخته نشده است و البته نیاز به بررسی های مجدد و تجدید نظر دارید. پس می توانید درباره پروژه های طراحی سایت حرفه ای یا به روزرسانی های سایت، مجدداً تصمیم گیری کنید.
شاید بهتر باشد از یک مشاور طراحی سایت کمک بگیرید. در اینجا به چند دلیل مهم اشاره می کنیم که نشان می دهند چرا باید یک مشاور طراحی وب را در کسب و کارتان داشته باشید.
تصور کنید که زمان و کار زیادی را صرف ساختن وب سایت خود می کنید اما پس از زحمات زیاد، متوجه می شوید که واقعاً برای کسب و کار شما مفید نیست. یک سایت خوش ساخت، طراحی شده طبق اصول سئو، نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه کاربردی است؛ سایت خوب، طبق آخرین الگوریتم های موتور جستجو بهینه شده است و دارای یک رابط کاربر پسند است.
بیایید با هم نگاه دقیق تری به این مشکل یا چالش مهم داشته باشیم. به راستی، چرا مشاوره با کارفرما قبل از طراحی سایت، ضرورت دارد.

اهمیت مشاوره با کارفرما قبل از طراحی سایت

آیا وب سایت فعلی شما اهداف ترافیک، تبدیل و فروش شما را برآورده می کند؟ آیا می خواهید وبسایت جدید داشته باشید؟ آیا مشاور طراحی سایت هستید و با تعداد زیادی کارفرما سروکار دارید؟ اگر اینچنین است، این قسمت به شما کمک می کند.
خدمات مشاور طراحی وب شامل بهینه سازی سفر کاربر و بهبود رابط کاربری و … است. مشاوران طراحی وب، متخصصان خلاق و مسلط به موارد فنی هستند. به راحتی می توانید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید که تمامی این کارشناسان را در اختیار دارد و می تواند زیباترین سایت ها را برایتان طراحی کند.

مشاوره طراحی سایت

مشاوران طراحی سایت چه کاری انجام می دهند؟

مشاور طراحی وب، نقش مهمی در توسعه کسب و کار آنلاین و راهنمایی کارفرما دارد. یک مشاور می تواند با کارفرما صحبت کند و از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت او مطلع شود. بنابراین، با برگزاری جلسات مشاوره طراحی سایت، همه چیز مشخص می شود.

⦁ مشاور طراحی سایت چه موقع می تواند به کارفرما کمک کند؟

مشاوران طراحی وب به کسب و کارها کمک می کنند تا بهترین روش های حضور در فضای آنلاین را یاد بگیرند. برای این کار، سناریوهای مختلفی وجود دارد:
اگر یک کسب و کار سنتی، هنوز آنلاین نیست. در این مورد، یک مشاور طراحی وب سایت می تواند به توسعه استراتژی وب، ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد و ارسال محتوای مرتبط و با کیفیت بالا در تمام کانال ها برای ایجاد نتایج بهتر، کمک کند.
اگر یک کسب و کار حضور آنلاین داشته باشد اما نتیجه واقعی را حاصل نکند؛ هنگامی که یک کسب و کار دارای یک وب سایت و استراتژی بازاریابی است، اما سایت، نتایج خوبی را به همراه ندارد، یک مشاور طراحی وب سایت می تواند توصیه کند که برای افزایش ترافیک، و افزایش فروش، چه چیزهایی را باید تغییر داد یا بهبود بخشید.
اگر یک کسب و کار فقط یک وب سایت داشته باشد. یک کسب و کار ممکن است وب سایت خود را با طراح یا آژانس دیگری طراحی کرده باشد اما نتواند اهداف کسب و کار آنلاین خود را برآورده کند. پس یک مشاور وب می تواند در مورد بهبود وب سایت جدید، برای ایجاد مؤثرترین نتایج راهنمایی کند. این مشاوره ها معمولاً شامل انواع استراتژی های بازاریابی است.

⦁ کمک به کسب و کارها برای رسیدن به اهدافشان:

مشاوران وب در دستیابی به اهداف، به کسب و کارها کمک می کنند. برخی از اهداف عبارتند از:

  • ایجاد یک وب سایت حرفه ای و درآمدزا
  •  استراتژی بازاریابی برای یک وب سایت
  •  توسعه هویت برند
  •  رسیدن به اهداف فروش در سایه استراتژی تبلیغات و تولید محتوا

مشاور طراحی سایت درباره چه موضوعات با کارفرما صحبت می کند؟

⦁ انجام تحقیقات کیفی و کمی
مشاوران توسعه وب سایت، دانش و توانایی انجام تحقیقات کیفی را دارند تا درک درستی از ساخت سایت داشته باشند. مشاوران، اهداف بازاریابی را تعیین می کنند. مشاور UI UX می‌داند که کدام معیارها مهم‌تر هستند و چه عواملی در وب‌سایت را باید تنظیم نمایند.
⦁ طراحی سایت ریسپانسیو
امروزه اکثر مردم از طریق یک دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. امروزه خرید و مدیریت مشاغل، حتی در حال حرکت، برای مردم بسیار آسان تر شده است. یک مشاور طراحی وب سایت، به کسب و کارها کمک می کند یک سایت ریسپانسیو و عالی، قابل دسترسی با هر تلفن همراه، داشته باشند.
⦁ صحبت درباره بهینه سازی سایت، سئو و تولید محتوا
انتخاب قالب مناسب سایت، بهینه سازی وب، مشاور طراحی وب‌سایت وردپرس، طرح‌بندی، تصاویر و محتوای وب‌سایت، لینک دهی صحیح و …، برخی از مهم ترین مفاهیمی هستند که مشاوران با کارفرماها درباره آن صحبت می کنند.
⦁ بررسی وب سایت یا نمونه کار آنها
⦁ هزینه خدمات طراحی سایت و سئو سایت حرفه ای
⦁ اختصاص بودجه مناسب برای مشاوره وب سایت

مشاوره طراحی سایت

سخن پایانی
مشاوره با کارفرما قبل از طراحی سایت از بسیاری جهات اهمیت دارد. اگر می خواهید کارفرما یا مشتریان خود را برای طراحی سایت و یا سئو سایت راهنمایی کنید، اکنون بهترین زمان است که برنامه ریزی دقیقی را برای جلسات مشاوره بچینید. صحبت کردن درباره بازاریابی دیجیتال، اجرای کمپین های تبلیغاتی، قیمت سئو سایت، هدف از داشتن سایت، فروش محصولات یا خدمات در اینترنت و ده ها گزینه دیگر، باید بین کارفرما و شرکت طراحی سایت، رد و بدل شود.
کارشناسان شرکت عصر آسیا همچنان آماده هستند تا شما را درباره انواع پروژه های طراحی سایت، راهنمایی کنند.

منبع: https://mobilunity.com/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *