معرفی 15 شرکت برتر هاستینگ 2022

معرفی 15 شرکت برتر هاستینگ 2022

معرفی 15 شرکت برتر هاستینگ 2022

با توجه به بازار کسب و کار اینترنتی  امروزه ، اغلب افراد سعی بر راه اندزی یک وب سایت برای کسب و کار و شغل خود می باشند همچنین افرادی هم قصد دارند برای خود کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنندبرای این کار ابتدا باید  وب سایتی طراحی کنند همانطور که میدانیم هرسایت بروی یک سرویس میزبان وب قرار داده می شودکه به آن هاست گفته می شود. هاست در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه به منابع مورد کاربرد یک سایت و متناسب با آن ، داشتن یک هاست مورد نیاز می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی بهترین شرکت هاستینگ بپردازیم. شرکت طراحی سایت در اصفهان اطلاعات جامعی درباره ی این شرکت ها در اختیار شما قرار می دهد تا بهتر با عملکرد آنها آشنا شوید.

برترین شرکت های هاستینگ در ایران

برای یک طراحی سایت خوب باید اصول و قواعدی را رعایت کرد و در نظر داشت ، رعایت این اصول ما را برای پیشبرد فعالیت سودمند سایت هدایت می کند. بنابراین انتخاب و بکارگیری موارد مورد نیاز مانند هاست ها امیر مهم می باشد. در این مطلب سعی داریم به معرفی برترین شرکت های هاستینگ در ایران بپردازیم ، شرکت هایی که بعنوان بهترین هاستینگ شناخته شده اند عبارتند از :

مهین وب هاست

یکی از بهترین و فعال ترین هاست های ایران میهن وب هاست می باشد. که با 122 هزار مشتری در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشد. این  شرکت به دلیل ارائه ی سرویس های با کیفیت و سودمندهمچنین  با قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را بخوبی جلب کند. این وب هاست با بهره گیری از کادر مجرب همچنین گروه پشتیبانی در طول شبانه روز آماده ی پاسخگویی به مشتریان خود می باشد. با ارتباط  با تیم پشتیبانی میهن وب هاست براحتی می توان مشکلات خود را در زمینه ی وب سایت در کمترین زمان برطرف کرد.میهن وب هاست یکی از بهترین و فعالترین شرکت های ارائه ی هاست در ایران می باشد.

معرفی 15 شرکت برتر هاستینگ 2022

ایران سرور

یکی دیگر از بهترین شرکت های هاستینگ در ایران ،  شرکت ایران سرور می باشد که با حدود 20سال سابقه ی فعالیت و دارا بودن 80 هزار مشتری کار می کند. بهره مندی از بروز ترین سیستم های نرم افزار و سخت افزار در این شرکت سبب شده تا سرعت سایت مشتریان  خود بالا برود. این شرکت با تیم پشتیبانی مجرب و قوی در طول شبانه روز آمادگی پاسخگویی به مشتریان خود را  دارد این تیم پشتیبان در کمترین زمان ممکن  در هر ساعت از شبانه روز با راهنمایی های مفید مشکل مشتریان را برطرف می کند. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد عبارتند از انواع هاستینگ از جمله هاست وردپرس، هاست دانلود همچنین انواع سرور مجازی و اختصاصی از لوکیشن های گوناگون از سراسر دنیا . پاسخگویی شرکت ایران سرور به تیکت ها حدود 30 دقیقه زمان می برد که برای پشتیبانی یک سایت بسیار زمان مناسبی می باشد. شرکت ایران سرور برای هر سرور 64 گیگ رم و 8 استه سی پی یو معیتن کرده است بنابراین میتوان گفت از نظر قیمت ایران سرور جز هاست های گران قیمت می باشد.

هاست ایران

از دیگر شرکت های برتر هاستینگ میتوان به هاست ایران اشاره کرد. این شرکت با حدود 15 سال سابقه ی فعالیت و دارا بودن 60 هزار مشتری فعالیت چشمگیری دارد. هاست ایران برای میزبانی سایت مشتریان خود از بروز ترین سخت افزارهای دنیا استفاده می کند. ایران هاست دارای سرویس هایی است که فقط در داخل ایران میزبانی می شوند ودر این شرکت سرویسی با لوکیشن خارجی وجود ندارد. تیم پشتیبانی در این شرکت در حال حاضررو به بهتری شدن می باشد. سایت دانلودی که بروی سرورهای هاست ایران قرار دارد، هم اکنون سایت پی سی می باشد.

سون هاست

از بهترین شرکت های هاستینگ ایران در خصوص ارائه ی هاست در ایران شرکت سون هاست می باشد. این شرکت جز هاستینگ های اقتصادی می باشد که برای سایت های که فعالیت تازه ای  دارند بسیار مناسب می باشد.تیم پشتیبانی در سون هاست بسیار قوی می باشد و بک آپ گیری روزانه از اطلاعات مشتریان  خود را در دستور کار خود قرار داده است تا هنگام بروزرسانی سایت مشکلی پیش نیاید.

هاست دی ال

هاست دی ال یکی ازهاست های با سابقه و حرفه ای می باشد که تنها هاست هایی که مربوط به سایت های بزرگ می باشد را ارائه می دهد و میزبانی آن سایت ها را برعهده می گیرد. قیمت سرویس هایی که این شرکت ارائه می دهد در مقابل خدمات خوب و با کیفیتی که دارد بسیار مناسب می باشد. پشتیبانی در این شرکت بسیار قوی می باشد بطوری که در عرض چند دقیقه با پاسخگویی درست و مفید مشکل برطرف می شود.

هاست برتینا

برتینا شرکتی فعال در زمینه ی هاست می باشد این شرکت دارای مشتریان زیادی می باشد که خدمات با کیفیتی ارائه می دهد از خدمات مهم و متفاوت این شرکت می توان  به سیستم ddos protection اشاره کرد این سیستم از حملات شدیدبه سایت ها جلوگیری می کند. سرویس هایی که این شرکت ارائه می دهد دارای پهنای باند نامحدود می باشد.

طلا هاست

طلاهاست از دیگر شرکت های برتر هاستینگ می باشد که خدمات زیادی ارائه نمی دهد اما خدماتی که ارائه می دهد از جمله سرور مجازی و سرور اختصاصی وهمچنین میزبانی سایت را با کیفیت بالا انجام می شود. پشتیبانی در این شرکت بسیار قوی و با سرعت می باشد.

میزبان فا

میزبان فا شرکتی جدید است که فعالیت خود را در زمینه ی هاست با 20هزار مشتری فعال پیش می برد. سرور های این شرکت در داخل ایران ارائه می ود و در خارج هیچ سروری ارائه نمی دهد. این شرکت برای میزبانی سایت های کوچک مناسب می باشد. پشتیبانی در این شرکت معمولی است و برای رفع مشکل زمان زیادی از مشتریان می برد.

معرفی 15 شرکت برتر هاستینگ 2022

آبتین وب

آبتین وب از دیگر هاستینگ هایی می باشد که برای سایت های کوچک مناسب می باشد که ترافیک کمی دارند. پشتیبانی این شرکت معمولی است و ممکن است برای رفع مشکل ساعتی زمان ببرد قیمت هاستینگ این شرکت نسبت به خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهد بسیار مناسب می باشد. است

پرشین تولز

پرشین تولز هم از بهترین های هاستینگ می باشدکه دارای 15 سال سابقه است و در زمینه ی هاست خدمات خوبی ارائه می دهد. بک آپ گیری روزانه از خدمات این شرکت می باشد.پشتیبانی در این شرکت ضعیف می باشد.

سرور پارس

سرور پارس از قدیمی ترین وبهترین هاستینگ های ایران در خصوص ارائه ی هاست می باشد بطوری که هنوز شرکت های زیادی فعالیتی در زمینه ی هاست نداشتند این شرکت بطور خصوصی به فروش انواع سرور پرداخته بود استفاده از جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات در دستور کار این شرکت می باشد. پشتیبانی  در این شرکت  قوی است و با کادر متخصص بصورت شبانه روزی  انجام می شود.

شرکت نت افزار

یکی دیگر از  شرکت های  برترهاستینگ در ایران، شرکت نت افزار است که فعالیت خود را در استان اصفهان شروع کرده است . قیمت سرویس های این شرکت مناسب بوده و کیفیت خوبی دارند. پشتیبانی خوب این شرکت توانسته باعث جلب رضایت مشتریان خود بشود ناگفته نماند این شرکت گواهی ssl را بصورت رایگان به مشتریانش ارائه می دهد اما محدودیتی نیز در این باره قائل شده است از جمله  محدودیت در بازدید روزانه تا 2000 بار ، ساخت یک دیتا بیس و  نداشتن هاست ابتدایی  addon domain .

شرکت هاست نگار

از دیگر شرکت های برتر ارائه دهنده هاست شرکت هاست نگار می باشد سابقه ی فعالیت این شرکت 13 سال می باشد که خدمات ویژه ای با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه می کند.این شرکت میزبانی سایت های کشورهایی نظیر آلمان و فرانسه ، انگلیس و ایران را بعهده می گیرد. از خدمات مهم این شرکت بک آپ گیری هر 12 ساعت یکبار را میتوان نام برد همچنین پهنای باند نامحدود و گارانتی 100 ساعته و بازگشت وجه از دیگر خدمات ویژه ی این شرکت می باشد.

گنجه هاست

گنجه هاست هم از دیگر هاستینگ های برتر بشمار می رود که برای سایت های وردپرس گزینه و انتخاب بسیار مناسبی است . پشتیبانی در این شرکت بسیار خوب می باشد . قیمت سرویس های این شرکت حدودا بالا می باشد.

شرکت فراسو

شرکت فراسو جز بهترین هاستینگ های ایران می باشد که دارای سرویس دهی متنوع و عالی می باشد . خدماتی که این شرکت ارائه می دهد میتوان به هاست ورد پرس ، هاست لینوکس ، هاست با سرور اختصاصی و نصب ssl اشاره کرد . این شرکت در خصوص خرید هاست به مشتریان خود کدهای تخفیفی  ارائه می دهد . قیمت سرویس های این شرکت بسیار مناسب و ارزان می باشد.

ویژگی های مهم بهترین هاست

با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی در این سالهای اخیر شرکت های هاستینگ ایجاد شده اند ، انتخاب یک هاستینگ خوب نیاز به نکاتی دارد که باید حتما در نظر گرفت این نکات عبارتند از:

  • قیمت مناسب هاست
  • پشتیبانی بصورت حرفه ای و تخصصی
  • پهنای باند هاست یکماهه
  • آپ تایم یا مدت زمان بالا بودن سایت
  • ارائه ی گواهی ssl
  • سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده شرکت هاستینگ
  • بک آپ گیری منظم از سایت

پایان

در این مقاله سعی کردیم بهترین هاست هایی که در ایران فعالیت دارند را معرفی کنیم و به ویژگی های آنها بپردازیم تا افراد با توجه به مطالب بالا هاست مورد نظر و متناسب با سایت خود را انتخاب کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *