چرا خرید بک لینک اشتباه است؟

در این مقاله از طراحی سایت میخواهیم درباره خرید بک لینک صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید . در حال حاضر تمام کسانی که کار سئو انجام میدهند از این موضوع اگاهی دارند که خرید لینک های زیاد برای سایت بر روی سئوی سایت در اصفهان تاثیر منفی میگذارد . یکی از سوالاتی که برای همه سئو کاران پیش می اید این است که خرید لینک از سایت هایی که پیج رنک بالایی داردند چه تاثیری بر سئو دارد و گوگل چطور متوجه پولی بودن انها میشود ؟

خرید بک لینک از دید گوگل

جواب این سوال سخت نیست خرید لینک کار درستی نیست ! اگر قصد دارید رتبه بهتری در گوگل پیدا کنید و در درازمدت جایگاه خوبی داشته باشید خریدن لینک راه مناسبی نیست .

به بیان ساده تر گوگل لینکها را به عنوان یک رای مثبت از سوی کاربرها به سایت میداند و هر چه رای مثبت بیشتری داشته باشید شانس پیروزی بیشتری خواهید داشت .  همچنین گوگل به طور رسمی اعلام کرده که خرید لینک خلاف سیاست ها بوده و نمی توان با خرید لینک گوگل را فریب دهید .

اخطار گوگل به سایت ها در مورد تاثیر منفی خرید بک لینک

نحوه تاثیر بک لینک بر نتایج گوگل

اگر بک لینک های سایت شما از سایتهای معتبر با پیج رنک بالا باشد بر سئوی سایت تاثیر زیادی دارد . به همین دلیل است که بسیاری از افراد اقدام به خرید بک لینک از سایتهای قوی کرده اند.

اما دقت کنید که خرید لینک زمانی برسئو سایت تاثیر دارد که که از سایتهای معتبر و مرتبط با موضوع سایت شما باشد  و همچنین کلمه و عبارت کلیدی که به عنوان کلمه لینک انتخاب کرده اید بر نتایج گوگل اثر میگذارد.

تشخیص خرید بک لینک توسط گوگل

اما چگونه گوگل لینکهای پولی را تشخیص میدهد . روش های زیادی برای خرید لینک توسط گوگل وجود دارد . مهمترین انها تیم ویژه گوگل است که با گشتن در فضای وب این سایتها را شناسایی میکند .

و همینطور گوگل کاربرها را تشویق میکند تا سایتهایی که از این تکنیک استفاده میکنند و قصد فریب دادن گوگل را دارند معرفی کنند و با این کار سایت فروشنده لینک و خریدار لینک هر دو جریمه میشوند و همینطور تعداد لینکهایی که در یک بازه زمانی مشخص دریافت کردید و میزان ارتباط سایت لینک دهنده اینها معیار های شناسایی سایتهای متخلف هستند .

 بعد از به روز رسانی الگوریتم پنگوئن استفاده زیاد و بیش از حد از یک عبارت به عنوان کلمه لینک نیز جز تحلفات محسوب شد .

چند نکته مهم قبل از  خرید بک لینک

اگر میخواهید برای بهتر شدن سئو سایت از این روش یعنی خرید لینک استفاده کنید به این نکات توجه کنید :

  • بک لینک ها را جدا و با فاصله زمانی خریداری کنید .
  • برای دریافت لینک به طور مستقیم با صاحب سایت تماس بگیرید نه با واسطه های تبلیغاتی.
  • از سایتهای که به طور عمومی و زیاد لینک میفروشند لینک خریداری نکنید.
  • حتما از سایتهایی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند لینک بخرید .
  • برای تبلیغات به جای تبلیغ در فوتر یا سایدبار سایتها از مطالب اختصاصی استفاده کنید.
  • از صفحات مختلف یک سایت لینک بخرید.
  • نسبت لینکهایی که خریده اید به کل لینک های ورودی سایت از 10% کمتر باشد .

اشتباهات رایج در خرید بک لینک

با یک سرچ در اینترنت سایتهای ایرانی و خارجی را پیدا خواهید کرد که با تبلیغات جذاب لینک می فروشند و اگر شما از خرید بک لینک اطلاعاتی نداشته باشید به راحتی فریب میخورید  و باعث نابودی سئو سایت خود میشوید .

یکی از کارهای که بسیاری از سئو کاران برای پیشی گرفتن از رقبا انجام میدهند خرید بک لینک است ولی گاهی باعث سقوط سئو سایت میشود .

به این گونه تبلیغات خرید لینک توجه کنید :

خرید بک لینک های ارزان

همیشه گفته اند هیچ ارزانی بی دلیل نیست ! اگر جایی خواندید خرید لینک ارزان بدانید که ارزانی برابر است با بی کیفیتی و جایی که ارزان باشد حتما تعداد زیادی از سایت ها از انجا لینک دارند و هر چه این فضا شلوغ تر باشد و با افزایش تعداد این لینکها ارزش و اعتباری که به هر سایت منتقل میشود کم میشود و همچنین از نظر گوگل سایتهایی که لینکهای خارجی زیادی دارند ممکن است به عنوان اسپمر شناخته شوند و این خود باعث جریمه شدن میشود .

خرید بک لینک انبوه

این نمونه از لینک ها علاوه بر اینکه ارزان هستند ، تعدادشان هم زیاد است و مانند دسته قبلی هستند و علاوه بر آن هنگامی که در یک زمان کوتاه تعداد زیادی لینک دریافت کنید این کار نشان میدهد که این کار غیر طبیعی است .

بک لینک رایگان!

این روش لینک خارجی بدترین نوع ان است . در این روش توسط ابزارهای انلاین لینک سایت شما در هزاران سایت و دایرکتوری قرار میگیرد که نه تنها تعداد زیادی لینک در بازه زمانی کوتاه گرفته اید بلکه از جاهای بی ارزشی هم لینک دریافت کرده اید . پس از این لینکها دوری کنید. برای اطلاع بیشتر از تاثیرات بک لینک ها میتوانید مقاله تاثیر بک لینک بر سئو سایت را مطالعه کنید .

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *