تعرفه خدمات طراحی سایت

قیمت طراحی سایت در اصفهان

هزینه طراحی سایت در اصفهان

با تجربه بیش از 15 سال طراحی سایت در اصفهان ، یکی از بیشترین سوالاتی که مشتریان میپرسند این است که قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ نکته اول باید بدانیم همانطور که قیمت اجاره ها یا هزینه حمل و نقل یا حتی قیمت یک جنس یکسان در شهرهای مختلف ایران متفاوت است پس قیمت طراحی سایت در اصفهان قاعدتا با هزینه طراحی سایت در اهواز یا طراحی سایت در کرمان فرق دارد. و دومین نکته اینکه قیمت سایت ها بر اساس نیازهای مشتری تعیین میشود. یعنی در شرکت عصرآسیا یا هر شرکتی طراحی سایت دیگر که واقعا طراحی با توجه به نیازهای مشتری اجرا میشود نه صرفا بر اساس قالب های از پیش آماده شده، قیمت یک سایت فروشگاهی برای مشتری X با قیمت سایت فروشگاهی برای مشتری Y متفاوت است .

حال با دانستن این نکات میخواهیم در این مطلب به بررسی مواردی بپردازیم که روی تعرفه طراحی سایت در اصفهان اثر میگذارد و درنهایت به یک رنج قیمت منطقی از طراحی سایت برسیم . اما اینکه شرکت های دیگر در اصفهان با چه هزینه ای ، خدمات طراحی سایت را ارائه میدهند به چند عامل : تخصص ، تجربه و انصاف آنها بستگی دارد.

تعرفه طراحی سایت اصفهان

تعرفه طراحی سایت در هر شرکت با توجه به پلن های آنها قیمت گذاری میشود . آما کدام پلن مناسب مشتری است ؟ خب برای پاسخ به این سوال ابتدا باید چند سوال کلیدی از مشتری پرسیده شود تا با توجه به نیاز وی یکی از پلن های طراحی به او پیشنهاد شود . این چند سوال ساده اما کلیدی عبارتند از :

1- حوزه ی کاری شما چیه؟ این نقطه شروع عالیه که ببیند شما با یک کسب و کار کوچک و ساده طرف هستید یا یک شرکت متخصص در حوزه ای خاص یا یک کارخانه با محصولات گسترده .

2-هدفت از طراحی سایت چیه؟ میخوای فروش اینترنتی داشته باشی یا تبلیغات و برندیگ ، یا اینکه صرفا یک کاتالوگ آنلاین میخوای برای نمایش در وب .

3- در حال حاضر وبسایت  دارید؟ در بعضی مواقع اگر سایت با CMS ها متداول طراحی شده باشد میتوان به جای طراحی سایت مجدد همان سایت قبلی را باز طراحی نمود که قیمت پایین تری نسبت به طراحی اولیه خواهد داشت.

4- بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است ؟ اگر مشتری محدودیت بودجه داشته باشد قطعا برخی آیتم های غیر ضروری حذف خواهد شد . اما اگر سقف بودجه برای شرکت مجری طراحی سایت تعیین نکند طراح سایت میتواند المان های متنوع با توجه به نوع وبسایت به مشتری پیشنهاد دهد  مثل امکان ایجاد باشگاه مشتریان در سایت فروشگاهی .

 

لیست قیمت طراحی سایت اصفهان

نوع پروژه طراحی سایت در اصفهان مشخص می ‌کند که قیمت طراحی سایت چقدر است. هر چه پروژه‌ ها حرفه ‌ای تر باشند و امکانات سایتی که در نظر دارید پیچیده تر باشد، تعرفه های طراحی سایت، گران تر خواهد بود. ارزیابی تعرفه خدمات طراحی سایت حرفه ای در اصفهان بر عهده شرکت طراحی سایت است اما این موضوع برای مشتریان هم بسیار اهمیت دارد. کسانی که برای اولین بار می خواهند اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت کنند، درباره قیمت‌ ها و خدمات متنوع بسیار جستجو می ‌کنند.

هر شرکت طراحی سایت یک لیست قیمت برای خودش دارد که باتوجه به پلن انتخابی یا پیشنهادی مشتری به آنها ارائه میدهد . لیست قیمت طراحی سایت در اصفهان برای شرکت عصرآسیا شامل سه لیست میباشد :

  1.  پلن طراحی سایت شرکتی : که از 5 میلیون تومان شروع میشود.
  2. پلن طراحی سایت فروشگاهی :از 8 میلیون تومان شروع میشود.
  3. پلن طراحی سایت حرفه ای یا اختصاصی:از 10 میلیون شروع میشود.

تعرفه خدمات طراحی سایت اختصاصی با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می شود. به طور قطع همه ما می ‌دانیم که پروژه های طراحی سایت متفاوت هستند. از طراحی سایت شرکتی گرفته تا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت نیازمندی های آنلاین، طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت آزمایشگاهی و پزشکی، طراحی سایت وکلا و ده ها عنوان دیگر، جزو پروژه هایی هستند که با قیمت ‌های متفاوت قابل اجرا می باشند.

مناسب بودن تعرفه های طراحی سایت، خود به تنهایی عامل جذب مشتری محسوب می ‌شود؛ اما در این میان هزینه های طراحی سایت شامل قسمت های مختلفی است که معمولاً هنگام ثبت سفارش به مشتری اعلام می شود.

تعرفه خدمات طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان شامل هزینه های ثبت دامنه و خرید هاست یا میزبانی، طراحی گرافیکی برای سایت، کد نویسی اختصاصی، بارگذاری محتواها، تنظیم دسته بندی ها و قابلیت ها در وب سایت و بارگذاری سایت روی یکی از پلتفرم های طراحی سایت است. تمام این جزئیات از طریق شرکت طراحی سایت به مشتری اعلام می شود و تعرفه هر کدام هم مشخص است.

اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری را به اطلاع شما برسانند. شما با حداقل هزینه می توانید یک سایت اختصاصی داشته باشید و از همین حالا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

لیست قیمت سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرسی اصفهان

استفاده از cms وردپرس برای طراحی سایت در چند سال گذشته به برترین پلتفرم طراحی سایت در ایران و جهان تبدیل شده است. و بیش از 90 درصد شرکت های طراحی سایت اصفهان با این پلتفرم مشغول بکار هستند . پس طبیعی است که قیمت طراحی سایت وردپرسی اصفهان مورد جستجو قرار گیرد. اما در تعیین تعرفه سایت وردپرسی اصفهان عواملی همچون تجربه ونمونه کارها و اسم و رسم شرکت هم بسیار موثر است .بطور کلی طراحی سایت بر پایه وردپرس را میتوان در دسته سایت های ارزان قیمت قرار داد اما این بدین معنی نیست که سایت وردپرس یک سایت ساده و ابتدایی و بدون امکانات است. بلکه در چند ساله اخیر با رشد روز افزون این cms و افزونه های متعدد که اغلب بصورت رایگان در اختیار قرار میگیرد میتوان با سایت وردپرس هم به تمامی امکانات سایت های کدنویسی دست پیدا کرد.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

ممکن است وقتی بدنبال تعرفه طراحی سایت با وردپرس هستید ،به جملات تبلیغاتی شرکت ها همچون طراحی سایت فوری اصفهان یا طراحی سایت ارزان در اصفهان برخورد کنید . باید بدانید طراحی سایت یک روزه فقط میتواند صرفا نصب یک قالب باشد نه طراحی سایت .هرگز نباید به دنبال سایت های ارزان قیمت بروید همیشه متعادل بودن بهترین است. نه قیمت های بسیار ارزان یک میلیون تومانی که هزینه هاست و دامین و یک قالب غیر اورجینال است و نه طراحی سایت وردپرس با 30 میلیون تومان معقول نیست . در شرکت عصرآسیا طراحی سایت وردپس از 5 میلیون الی 15 میلیون بسته به نوع نیاز مشتری متغییر است.

و اما معایب سایت های ارزان قیمت که درابتدا مشتری احساس میکند یک سایت با قیمت مناسب را صاحب شده است به این شرح است . سایت دارای امنیت پایین است و خطر ویروسی و یا هک شدن را دارد. اغلب این سایت ها بطور کامل ریسپانسیو نشده اند. هاست با سرعت پایین و بی کیفیت است . مشتری امکان اصلاحیات و تغییرات بعد از تحویل سایت را ندارد.اغلب این سایت ها بدون پشتیبانی هستند . اینها مواردی است که بعد از تحویل سایت متوجه میشود اما مشکلات فنی و چالش هایی هم وجود دارد که درز مان سئو سایت متوجه خواهید شد. پس بهتر است از ابتدا یک سایت وردپرس حرفه ای با قیمت مناسب تهیه کنید تا مجبور به پرداخت پول و زمان دوباره نشوید.

قیمت طراحی سایت در 1402

    تعرفه خدمات طراحی سایت در سال 1402

    با توجه به تغییرات زیادی که در دنیای کسب و کارهای دیجیتالی ایجاد شده، خدمات متنوعی مانند طراحی سایت حرفه ای، خدمات تولید محتوا، خدمات سئو سایت حرفه ای، طراحی گرافیکی، عکاسی صنعتی و بسیاری موارد دیگر جزو مشاغل پردرآمد معرفی می ‌شوند.

    شاید اگر یک دهه گذشته درباره خدمات طراحی سایت جستجو می ‌کردید، نتایج بسیار کمتری نسبت به زمان حال به دست می ‌آوردید. به مرور زمان، اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارها مشخص شد و بسیاری از مشاغل سنتی به سمت پروژه های طراحی سایت گرایش پیدا کردند. این عامل باعث شد که تعرفه خدمات طراحی سایت به مرور زمان در سال های مختلف، افزایش پیدا کند.

    تعرفه خدمات طراحی سایت در سال 1402 رقم متفاوتی دارد. قیمت ها به این بستگی دارد که شما چه نوع پروژه ای را انتخاب کرده ‌اید. معمولاً پلن های مختلفی برای طراحی سایت به مشتری اعلام می شود. مثلاً برای سازمان ها و شرکت ها که به یک سایت حرفه ای و کاربرپسند نیاز دارند، قیمت طراحی سایت می‌تواند از 7 الی8 میلیون تومان شروع شود ؛ اما می توان با قیمتی کمتر از این مقدار هم یک سایت شخصی ساده راه اندازی کرد. گرانترین تعرفه خدمات طراحی سایت در سال 1402 مربوط به پروژه ‌هایی است که برای فروشگاه اینترنتی چند جانبه، سایت های تجارت B2B، یا چند فروشندگی و سایت های اختصاصی و کدنویسی شده اجرا می شوند.

     اگر می خواهید تعرفه خدمات طراحی سایت در اصفهان را برای کسب و کار خود بصورت دقیق جویا شوید، همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. اهمیتی ندارد پروژه های شما در چه حوزه ‌ای باشد، بهترین و حرفه ای ترین تیم طراحی سایت در این مجموعه، آماده اجرای ایده های شما در قالب یک سایت حرفه ای هستند.

    معرفی پلتفرم های طراحی سایت

    یکی از عواملی که می‌تواند تعرفه خدمات طراحی سایت را تحت تاثیر قرار دهد این است که شما از کدام یک از پلتفرم های طراحی سایت برای اجرای پروژه ها استفاده می کنید. قطعاً می‌توان پیش ‌بینی کرد که راه اندازی یک سایت با قالب های آماده و روی پلتفرم های ساده ای مانند وردپرس، ارزان تر از هر پروژه دیگری تمام شود.

    قیمت طراحی سایت روی پلتفرم های اختصاصی مانند پلتفرم مجنتو، پرستا شاپ، پلتفرم جوملا، طراحی سایت با php، طراحی سایت با پایتون، که نیاز به دانش و کدنویسی اختصاصی دارند، گران تر تمام می شود.

    اگر به دنبال طراحی سایت با قیمت ارزان هستید، بهترین انتخاب شما استفاده از پلتفرم وردپرس است. وردپرس یکی از رایج ‌ترین و پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است. بیشتر از ۹۰ درصد از سایت های اینترنتی با وردپرس راه اندازی شده اند. تعرفه خدمات طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر پلتفرم های طراحی سایت، ارزان تر است و شما می توانید هر ایده ای که دارید با سیستم وردپرسی راه اندازی کنید.

    شاید اکنون زمان آن رسیده است که ایده پردازی را تبدیل به یک پلتفرم آنلاین در قالب یک سایت اینترنتی کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره برای تبدیل ایده به طراحی سایت هستید، یا می خواهید از قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاع پیدا کنید، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

    امکان به روز رسانی وب سایت قدیمی شما نیز وجود دارد. شما می توانید با یک سیستم سفارشی و ارتقای قابلیت های سایت قدیمی خود، وبسایت جدید را داشته باشید و شاهد رونق بهتر کسب و کار خود باشید.

    تعرفه خدمات طراحی سایت

    معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در اصفهان

    برای آشنایی با بهترین شرکت های طراحی سایت در اصفهان میتوانید مطلب مربوطه در سایت را مطالعه نمایید . شرکت عصرآسیا، بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان با به کارگیری کادر مجرب و تیم تخصصی، آماده ارائه خدمات مختلفی در این حوزه به مشتریان عزیز می باشد. هر وب سایتی که در نظر داشته باشید با رعایت اصول استاندارد قابل اجرا و راه اندازی است. از وبسایت های فروشگاهی گرفته تا وب سایت های شخصی، مجله اینترنتی و خبری، پایگاه اطلاع رسانی، وب سایت شرکتی و هر موضوع دیگری، با پلتفرم های مختلفی قابل طراحی هستند. در حال حاضر می توانید تعرفه خدمات طراحی سایت وردپرس را از کارشناسان فروش ما استعلام بگیرید.

    اگر فکر می کنید که ایده ای دارید که می توانید از آن در دنیای اینترنت درآمد کسب کنید، فرصت را از دست ندهید. یک وب سایت ساده و کاربر پسند می تواند به مرور زمان، شما را به درآمد برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

    تعرفه خدمات طراحی سایت

     

     

    استعلام قیمت طراحی سایت بصورت تلفنی

    یکی از مشکلاتی که شرکت های طراحی سایت را همواره درگیر میکند استعلام قیمت طراحی سایت به صورت تلفنی می باشد ، افراد زیادی روزانه تماس گرفته و مایل هستند به صورت تلفنی در مورد طراحی سایتی که مد نظرشان هست صحبت کنند و برآورد قیمت بگیرند و جالب تر اینکه خیلی از این افراد انتظار برآورد قیمت دقیق آن هم از طریق چندقیقه مکالمه به صورت تلفنی را دارند. با این مقاله از شرکت طراحی سایت اصفهان و سئو سایت در اصفهان با ما همراه باشید.

    دسته دیگری هم وجود دارند که حتی زحمت یک تماس تلفنی را نیز به خود نمیدهند و میخواهند با ارسال پیام در واتساپ یا تلگرام استعلام دقیقی از قیمت ها  داشته باشند. شرکت ما هم از این قاعده مستثنی نیست و روزانه چندین مورد تماس تلفنی برای استعلام قیمت طراحی وب سایت برقرار میگردد، که خواهان قیمت دقیق طراحی سایت می باشند. در مرحله اول  باید ذکر کرد که هیچ گاه نمی توان قیمت طراحی سایت در اصفهان را به صورت تلفنی برای مشتریان توضیح داد شرط اول برای برآورد کردن هزینه های طراحی یک وبسایت شناخت نیازهای  مشتری و خواسته های مشتری می باشد .شایان توجه است که شناخت نیازهای مشتری برای برآورد کردن هزینه های طراحی یک وب سایت بسیار ضروری می باشد .

    تعرفه خدمات طراحی سایت

    برآورد قیمت طراحی سایت در جلسه مشاوره

    یکی از راه حل های شرکت عصرآسیا برای حل این مشکل و برآورد دقیق قیمت طراحی سایت در اصفهان برگزاری یک جلسه مشاوره رایگان برای شناسایی نیاز ها و خواسته های مشتری می باشد و البته توصیه همیشگی ما به افرادی که درصدد طراحی سایت برای مجموعه خود هستند این است که حضورا به شرکت مراجعه کرده و از مشاوره رایگان مشاوران ما برای شناخت الزامات و رفع ابهامات مربوط به طراحی سایت بهره ببرند . درست است که می توان به صورت تلفنی استعلام قیمت گرفت و تا حدودی از قیمت اطلاع پیدا کرد ولی براورد قیمت نهایی نیازمند برگزاری جلسه حضوری میباشد.

    بسیاری از افرادی که با ما تماس میگیرند به این نکته اشاره می‌کنند که به دلیل ضیق وقت امکان مراجعه حضوری و شرکت  در جلسه حضوری را ندارند . باید به همه این دوستان متذکر شویم اگر برای طراحی وبسایت خود زمان صرف نکنید و وقت نگذارید هیچگاه وبسایت خوبی نخواهید داشت. برگزاری جلسه حضوری برای عقد قرارداد طراحی سایت بسیار حائز اهمیت بوده و چندین مزیت برای مشتریان خواهد داشت که به طور خلاصه به آن اشاره خواهیم داشت :

    مزایای برگزاری جلسه مشاوره برای برآورد هزینه

    اولین مزیت برگزاری جلسه حضوری که اهمیت بسزایی در خصوص طراحی سایت حرفه ای دارد این نکته مهم است که در جلسه مشاوره وقت کافی برای مطرح کردن تمام نیازها و خواسته های مشتری موجود است  و حتی مراجعه کننده میتواند به طور کامل  از مشاوره و تجربیات شرکت طراحی سایت نیز بهره مند گردد و با جمع بندی بهترین مواردی که برای طراحی سایت مورد نیاز است به جمع بندی صحیح و کامل دست یابد .

    دومین مزیت برگزاری جلسه حضوری برای مشتری سنجش اعتبار شرکت طراحی سایت می باشد. در نظر گرفتن این مورد که شرکت طراحی سایت تا چه میزان توان علمی و اجرایی داشته ، بررسی سابقه ارائه خدمات به مشتریان قدیمی , تحلیل تیم فنی طراحی سایت و اطمینان از اعتبار و سابقه کار شرکت  از مشکلات احتمالی که در آینده در پروژه طراحی سایت با آن درگیر خواهید بود جلوگیری خواهد کرد .

    در نهایت به همه دوستانی که قصد طراحی  یک وب سایت خوب و حرفه ای برای کسب و کار خود را دارند  توصیه می کنم حتماً حتماً حتماً  برای پیداکردن شرکت معتبر و عقد قرارداد مناسب وقت گذاشته و سابقه کار شرکت ها و مشتریان راضی و ناراضی آنها را بررسی کنید در نظر داشته باشید که اعتبار شما در فضای اینترنت متناسب با وبسایت شما سنجیده خواهد شد.

    اگر زمان کافی برای مراجعه به یک شرکت طراحی سایت را ندارید از طراحی سایت صرف نظر کنید چرا که صرفا پول خود را دور ریخته اید.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *